Forum > Demolåtar

Paranoid Girl

<< < (3/5) > >>

Wernborg:
Kanonlåt. Och, OJ!! vad bra sång. Grym attityd och en egen stil.

Trummorna ja.
Gitarrsolot kändes lite stolpigt. Öva på det några gånger till så blir det kalas.

Frasseman:
Tack Wernborg!

Måste tillstå att den Lasse som spelar gitarr inte är jag utan en av landets genom tiderna bästa gitarrister och jag tycker förstås att hans solo är ruggigt bra och hans fill är också ljuvliga i all enkelhet. Det är inspirerat lite efter ett klassiskt soloparti, nämligen det i Jethro Tulls "Aqualung".

Wernborg:

--- Citat från: Frasseman skrivet 03.10.2013, 22:44:11 ---Tack Wernborg!

Måste tillstå att den Lasse som spelar gitarr inte är jag utan en av landets genom tiderna bästa gitarrister och jag tycker förstås att hans solo är ruggigt bra och hans fill är också ljuvliga i all enkelhet. Det är inspirerat lite efter ett klassiskt soloparti, nämligen det i Jethro Tulls "Aqualung".

--- Slut citat ---

Så får du ju inte säga. Ut med språket!! Vem lirar?  :D

Men nä, tajt är det inte. Har lyssnat igenom och troligen ligger hela solot efter. Det hörs väldigt tydligt i början av solot där varje ton är lika mycket "fel".

Frasseman:
Kan nog snarare vara ett synkfel när filen importerades. Är det något fel så är det nog snarare mitt. Lasse Wellander spelar solot.

Wernborg:

--- Citat från: Frasseman skrivet 03.10.2013, 23:22:13 ---Kan nog snarare vara ett synkfel när filen importerades. Är det något fel så är det nog snarare mitt. Lasse Wellander spelar solot.

--- Slut citat ---

Haha. Fräckt!

Ja, dra och slit lite i filen så blir det fin fisk.

Hälsa Lasse  :lol:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion