Forum > Demolåtar

Roffe & Jocke - Little star.

<< < (4/8) > >>

Emulator:
Only serves to further strengthen that there is always a place and time for casual sax  :rolleyes:

Snyggt. Sång ja. jo, det vore fint. Inte så dansbandigt ändå, om man med dansband menar tråkig slätstruken träaktig musik. Detta var ju snyggt och bra :)

Jocke:
Märkligt att ingen uppmärksammar andra visor som Roffe vävt in i melodin... ;)

--- Citat från: Emulator skrivet 15.09.2013, 13:16:33 ---Only serves to further strengthen that there is always a place and time for casual sax  :rolleyes:

Snyggt. Sång ja. jo, det vore fint. Inte så dansbandigt ändå, om man med dansband menar tråkig slätstruken träaktig musik. Detta var ju snyggt och bra :)

--- Slut citat ---

Kul att gillar - tack! :) Tror nog att detta är lite långsamt för att kvalificera sig som dansmusik - bara 75bpm - inte ens jag rör mig så långsamt!  :rolleyes:  :P  Vi får väl se om det blir en fortsättning med sång... jag skulle kunna tänka mig att släppa anknytningen till visan och använda våra egna grejer i så fall... men det blir ju ändå en liten kul twist med anknytningen till stjärnan! :)

Harmonica mike:
Snyggt här boys.

Hade jag inte läst Plinkas svar att det var blinkalilla..aha.. nu mot slutet så hör jag den tydligt :)

Före det var jag stekt.Bra jobbat lirat och mixat.

Mycket trevlig lyssning.

Mike

Jocke:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 16.09.2013, 14:29:40 ---Snyggt här boys.

Hade jag inte läst Plinkas svar att det var blinkalilla..aha.. nu mot slutet så hör jag den tydligt :)

Före det var jag stekt.Bra jobbat lirat och mixat.

Mycket trevlig lyssning.

Mike

--- Slut citat ---

Got you! (Som du brukar skriva.)  :D

Trevligt att du gillar den - tack! :)

Finns även på SC nu:

bjurte:
Flåt !! Varit dålig med feedbackandet sista tiden..
Kul arr. på denna gamla 'Stor Hitten' Har sagt det förr och säger det igen, va kul att Roffe börjat, dra på.. blir så uttrycksfullt och läckert.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion