Forum > Färdiga produktioner

MaxB - In My World

<< < (18/20) > >>

Fuzzbub:
 :o  OJ OJ OJ!   Max, nu har du verkligen fått till det må jag säga!  Sitter och njuter i fulla drag!  :) 
Visst påminner det om en del klassiska rockprylar men vad gör väl det?  Bra som fasen är det!  Alla tummar upp!  /JEH

Eddi:
Instämmer I hyllningskören fasen så snyggt ni har fått till det - en ren njutning att lyssna på :D
Dom där körerna kan man få beställa liknande till en annan?

Asti:
Nu blev det jättebra! Avsnittet efter 170 sekunder är riktigt skönt!
Det enda lilla jag hängde upp mig på var att basen kanske är något stark
och att vissa trumljud, t.ex virvelkaggen, låter lite "plåtigt" om du förstår vad jag menar....
Fina körer och stämmor också! Fint gitarrsolo på slutet. Bra!
/Asti t.f. Plåtslagare

MaxB:
Tack för allt gott!

MaxB:
Inatt fick jag en vision. Kunde inte sova efter det så jag gick upp för att snickra vidare på visionen. I korthet går visionen ut på att kommersialisera den här höjdarlåten. Tänkte på låten Release me, i Saab-reklamen och på att det finns ett företag, vars namn ingår i min text, efter nattens små justeringar. Med de justeringar jag gjort, passar texten som handen i handsken för hela eller delar av företaget. Det som återstår är att placera låten i "feelgood-reklam" för det aktuella företaget, i reklam, på mässor och i alla möjliga sammanhang. Säg nu inte att jag fått hybris...

Ni som vet eller har idéer, borde det vara nån pr-avdelning man ska ta kontakt med?
Om tycke uppstår, vad är relevant: att sälja rättigheterna att använda stycket hur mycket de vill eller per gång det används? Är det för 1:a alternativet viktigt att inte stimma och för det 2:a alternativet viktigt att stimma? Kan tänka mig att det 2:a är svårt att kontrollera på olika mässor och andra företagspresentationer.

Kanske snart får råd med en båtmotor eller varför inte en ny bil!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion