Forum > Färdiga produktioner
MaxB - In My World
MaxB:
Två har tipsat om att skära i nedre frekvenserna, nån annan (via PM) att dra ner lite på eq:n på trummorna där jag ökat för att få med mer av cymbalerna. Kanske fick jag då med mig mer papp från virvel?
Kanske väljer jag efter Bribedants kommentar att inte skruva mer, utan går vidare till nästa projekt...
Jag ger det några dagar till innan jag bestämmer mig för att se vad jag hinner också...
Tack alla snälla som hjälper mig på vägen. Undrar om jag borde ha närfältare?
Det värsta är bara att det finns mer som kostar pengar som jag borde ha,,,
Jocke:
--- Citat från: MaxB skrivet 05.10.2013, 11:55:34 ---Två har tipsat om att skära i nedre frekvenserna, nån annan (via PM) att dra ner lite på eq:n på trummorna där jag ökat för att få med mer av cymbalerna. Kanske fick jag då med mig mer papp från virvel?
Kanske väljer jag efter Bribedants kommentar att inte skruva mer, utan går vidare till nästa projekt...
Jag ger det några dagar till innan jag bestämmer mig för att se vad jag hinner också...
Tack alla snälla som hjälper mig på vägen. Undrar om jag borde ha närfältare?
Det värsta är bara att det finns mer som kostar pengar som jag borde ha,,,
--- Slut citat ---
Jag börjar vänja mig vid de där cymbalerna och vi kan väl säga att du fått till en specialeffekt där... ;) Jag tycker du fått till det här kanonbra - go och omväxlande musik och jag tycker att det låter riktigt bra! :) Vi håller ju på med en "materialsport" och det finns nog ingen bortre gräns för hur mycket pengar man kan lägga ner... Men, det är inte där det sitter - många får det att låta sämre än detta med dyrare grejer!^^
MaxB:
Har idag gjort de sista små justeringar innan "In My World" flyttas till Färdiga demon.
Tack för att tips på vägen.
equality:
Fy på dej vad bra denna blev! :D Fick gåshud av körerna på slutet och det infernaliska gitarrsolot! Bra jobbat! Får betyget MaxA (inte MaxB)!
MaxB:
--- Citat från: equality skrivet 04.11.2013, 01:30:14 ---Fy på dej vad bra denna blev! :D Fick gåshud av körerna på slutet och det infernaliska gitarrsolot! Bra jobbat! Får betyget MaxA (inte MaxB)!
--- Slut citat ---
Stora A - så bra! :wub:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida