Forum > Färdiga produktioner

MaxB - In My World

<< < (16/20) > >>

pxm:
Spännande att följa denna ....

mvh

Bribedant:
Senaste spelaren lirar inte för mig  :(

MaxB:

--- Citat från: Bribedant skrivet 04.10.2013, 18:36:22 ---Senaste spelaren lirar inte för mig  :(

--- Slut citat ---

Funkar på internet till androiden och dator... Ingen fx som kickar igång?   :lol:

Frasseman:
Ja, det är ju en helskön och välspelad låt, gillar rösten också och om man nu ska komma med något önskemål så är det väl att när de fantastiskt sköna stämmorna kommer in, att ge det betydligt mer rymd (någon nämnde Pink Floyd), det finns ju i låten så varför inte köra hela vägen ut.

Bribedant:

--- Citat från: MaxB skrivet 04.10.2013, 21:11:41 ---
--- Citat från: Bribedant skrivet 04.10.2013, 18:36:22 ---Senaste spelaren lirar inte för mig  :(

--- Slut citat ---

Funkar på internet till androiden och dator... Ingen fx som kickar igång?   :lol:

--- Slut citat ---

Haha lustigkurre (internt larv max vs. mig) Den här låten var på väg att haverera nåt grymt ett tag pga asfula trummor men nu kan jag faktiskt gilla det jag hör. Torrt och tajt, my favorite. Harmisar och arr var bra redan vid första lyssningen, snyggt förvaltade referenser från musikhistorien verkligen. Finns en hel del andra små detaljer i låten som gör att jag vill klistra guldstjärnor på den här tråden. Enda önskemålen vore live trummor och en aning mer dynamik i soundet.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion