Forum > Färdiga produktioner
När du sjöng för mig - Eddi & HM & Perre
Harmonica mike:
Tack till alla för tycket om mitt bidrag till denna,det värmer :wub:
I sista mixen så är vi nära Eddi,och du har mixat in sången snyggt.
Synth grejen som skjuter in snyggt från sidan är lika coolt som swoschljudet i Tom Waits - "Way down in the hole" - brilliant boys.
Vidare så tycker jag att Perowitch trummor blev lyftet som låten behövde,lysande.
Det här är det coolaste Eddi/Mike/Perowitch collabet,och det första :D
Förhoppningsvis så blir det fler..
Mike
Roffe H:
Skön låt och sång, läckra trummor. Kul att det blev nånting bra av ditt utkast. Där ser man, man ska inte vara rädd för att kasta loss... :lol:
/Roffe H
Eddi:
--- Citat från: Roffe H skrivet 02.09.2013, 16:02:27 ---Skön låt och sång, läckra trummor. Kul att det blev nånting bra av ditt utkast. Där ser man, man ska inte vara rädd för att kasta loss... :lol:
/Roffe H
--- Slut citat ---
Kul att du gillar Roffe tack :D
46 lyssningar och få kommentarer betyder att låten suger eller att det på känt KR-maner är att man tycker det låter bra med mix o allt och inte har några invändningar - vi väljer att tro att det är det sistnämnda som gäller.
Själv tycker jag att reffen är otroligt bra med riktigt gung styrt av främst skön sång.
Tror den bör flyttas till färdiga :)
Håkan Nilsson:
Cool låt, med ett väldigt pådrivande driv. Gjorde assosiationen till den gamla "We love you" med Stones.
bjurte:
Basen ligger mycket bättre nu,kan tycka att trummorna är lite i stökigaste laget på vissa partier.
Men vafn.. jag köper det.. B)
Låten går under kategorien BRA:IG !!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida