Forum > Demolåtar

equality - Blind

<< < (2/8) > >>

equality:
Eddi: Tack! Jo jag har haft ont i halsen men också inte sjungit på länge. Sen är det ju så att stämbanden börjar bli gamla. Borde bytas ut!  :D Rebecka Törnqvist vore ju inte fel.  :rolleyes:
space: Jo man gnolar ju på ett tag till... Gordon Haskell får jag kolla in. Kul och tack för tipset. Sagt och gjort ändrat nivåerna något fr a sången. Tack!
Marsall: Rebecka som sagt  :wub: Kul att du gillar't Marsall. Yes to jazz!
pxm: Och jag som trodde detta var lite för striaght för dig. Kul! Tack så hemskt mycket.

För protokollet: En något putsad mixmässigt version två uppladdad.

Tokai:
Känner igen låten. Sen ganska långt tillbaka. Visst?
Sångrösten. Blev "You" too much på stämman? Tror väl inte det va?
Här låter det som om du är lite packad. Inget fel med det. Eller så vill du låta som om du är det. Kan bidra med en viss känsla
Gillar som vanligt ditt pianospel.
Det är lite otajt bland instrumenten emellanåt men kan fixas. Basen lirar skönt men hoppar ut lite ibland.

equality:
Tokai: Hade en som gick ganska lika som denna. Tror du tänker den här https://app.box.com/shared/y1bqcu4dgi. Den borde man ju också ta tag i.
Blind hade jag aldrig uppe. Lämnade You till ynot... :) Jag tog faktiskt en snaps innan jag sjöng in denna igår. Kanske gör rösten än sämre... :wacko: men vinner i känsla?  :unsure: Jag noterade en del otajtheter också. Tror att det låter skapligare nu efter "klippa-klistra-hobby-arbetet". Tack för osviklig feedback Tokai. Uppskattas!  :)

MaxB:
Gillar den här lätta kompositionen - inte lätt att göra - men känns sommarlätt och skön.

Asti:
Härliga rytmer och ett skönt arr!
Man känner genast igen ditt fina gitarrsound och finurliga pianospel.
Basen låter bra men vid "...I did stay" och "....enough to pray" hör jag
inte vart harmonin tar vägen. Låter lite luddigt där och kan inte urskilja basen där...
Sången är lite slarvig här och där, men den sätter du med några omtag!
Blir jättefint det här efter lite putsande!
/Asti t.f. Felharmoniker

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion