Forum > Färdiga produktioner
BJURTE & MARRE - The R-Hole
Jocke:
--- Citat från: bjurte skrivet 31.08.2013, 11:14:02 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 28.08.2013, 15:47:16 ---Det här är bara så proffsigt... så duktiga ni är! :wub: Tonläget passar dig perfekt Marre - kom ihåg vilket det är för det här gör inte ont att få höra mer av! ;-) Ursnygga gitarrer - skäm bort oss mer!^^ Eddi var också bra så klart... ;-) Den känns mycket tydligare nu än nyss... Blir lite skum bara på det där svepandet i outtro´t - hör det samman med "virveln" (eller vad det kan vara) - tycker det tar lite för stor plats från de andra instrumenten - annars är det tiptop! :)
PS. Det är nästan skamligt att den här alls legat bland halvfärdiga med tanke på vad vi andra lägger upp här... :rolleyes: :lol:
--- Slut citat ---
Det där svepandet i outrot ?? HÄr hänger jag inte med riktigt ?? Är det något som mina skitöron inte uppfattar, eller kan du kanske vara lite mer konkret, något med trummorna eller synth-ljud ?? någon tidpunkt ??
Är det något som inte är tänkt, så ska det självfallet åtgärdas inför den slutgilltiga mixen som är på gång !! !! ;)
PS. sedan kan jag tilläga att jag numer efter påtryckningar är "Google-Chrome" Approved.. B)
--- Slut citat ---
Kan det vara måsarna? :rolleyes: Från 315 ... Kan vara något du gjort med reverben till virveln eller en fräsande synt som pannar... Tycker den tar över och stjäl min uppmärksamhet från musiken.
bjurte:
--- Citat från: Jocke skrivet 31.08.2013, 12:06:30 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 28.08.2013, 15:47:16 ---Det här är bara så proffsigt... så duktiga ni är! :wub: Tonläget passar dig perfekt Marre - kom ihåg vilket det är för det här gör inte ont att få höra mer av! ;-) Ursnygga gitarrer - skäm bort oss mer!^^ Eddi var också bra så klart... ;-) Den känns mycket tydligare nu än nyss... Blir lite skum bara på det där svepandet i outtro´t - hör det samman med "virveln" (eller vad det kan vara) - tycker det tar lite för stor plats från de andra instrumenten - annars är det tiptop! :)
PS. Det är nästan skamligt att den här alls legat bland halvfärdiga med tanke på vad vi andra lägger upp här... :rolleyes: :lol:
--- Slut citat ---
Det där svepandet i outrot ?? HÄr hänger jag inte med riktigt ?? Är det något som mina skitöron inte uppfattar, eller kan du kanske vara lite mer konkret, något med trummorna eller synth-ljud ?? någon tidpunkt ??
Är det något som inte är tänkt, så ska det självfallet åtgärdas inför den slutgilltiga mixen som är på gång !! !! ;)
PS. sedan kan jag tilläga att jag numer efter påtryckningar är "Google-Chrome" Approved.. B)
--- Slut citat ---
Kan det vara måsarna? :rolleyes: Från 315 ... Kan vara något du gjort med reverben till virveln eller en fräsande synt som pannar... Tycker den tar över och stjäl min uppmärksamhet från musiken.
--- Slut citat ---
Ingen virvel i det instrumentala partiet,kanske är det hi-haten?
Den är ordentligt distad och fräser just mest!!
Jocke:
--- Citat från: bjurte skrivet 01.09.2013, 01:53:58 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 31.08.2013, 12:06:30 ---
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Ingen virvel i det instrumentala partiet,kanske är det hi-haten?
Den är ordentligt distad och fräser just mest!!
--- Slut citat ---
Prova att lyssna på outtrot i lite olika lyssning så får du själv avgöra om du stör dig på det!^^
bjurte:
Tror denna är färdig nu, lite småfix och mupptrixande sen sist, men det är väl antagligen bara jag som hör någon skillnad :D
Och till Jocke, jo det är en massa småsaker som händer i det partiet du nämner, men det får nog vara så.
Blir för mycket bök annars, och jag kan nog leva med det.. B)
Jocke:
--- Citat från: bjurte skrivet 02.09.2013, 10:30:57 ---Tror denna är färdig nu, lite småfix och mupptrixande sen sist, men det är väl antagligen bara jag som hör någon skillnad :D
Och till Jocke, jo det är en massa småsaker som händer i det partiet du nämner, men det får nog vara så.
Blir för mycket bök annars, och jag kan nog leva med det.. B)
--- Slut citat ---
Ja, det är förbannat bra iaf! ;) Man blir lätt lite petig på den här nivån... ^^
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida