Forum > Färdiga produktioner
BJURTE & MARRE - The R-Hole
bjurte:
--- Citat från: zorrow skrivet 05.09.2013, 18:22:17 ---
Om man skulle ta hänsyn till samtliga synpunkter skulle man aldrig bli klar med något. Mixning är ju personlig smak också.
--- Slut citat ---
AMEN !!
Marruschkka:
Bjurte the Rabbit: Amen :P
Jag tackar oxå Zorrow, Spacetrucker, Jonner och Ola, blev så glad, Bjurtes låtar är underbara att medverka i :D
/Marre
Dividend:
--- Citat från: bjurte skrivet 23.08.2013, 22:57:54 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 23.08.2013, 20:38:38 ---...
Låter jättebra. PF och 80-talshårdrock eller vad man ska spekulera i vad det är för genre.
Bra insatser av alla. Förstår att du anlitar Marre för dina låtar, bjurte! Hon har en av de bästa hårdrocksröster jag vet. Och då räknar jag in proffs också.
...
--- Slut citat ---
80-tal köper jag men Hård-rock vetefanken.. B)
För mig är det nog mer Pop från den eran typ Simple-minds och sånt..
Men Marre är lika bra för det !
Inte läst boken,men samtidigt är det ju något man växt upp med och hört delar här och där,
sett Filmerna, även om dom nu inte fölljer boken sådär jättemycket.
och Tack !
--- Slut citat ---
Äh, rock och hårdrock är typ samma sak för mig :) Medans rocknroll är Elvis och sånt. Därav jag skrev så. Idag är ju "hårdrock" typ musik där man vrålar och dubbla baskaggar :)
Jag väljer att kalla det "metal".
Det finns två Alice-spel som är väldigt bra underhållning och extremt sagolik grafik och stories. Om du spelar sånt, själv gör jag det en period per halvår (senast Alice 2), så kolla upp det. Ett tips i all välmening. Det ger kanske en extra dimension till låten för dig. :lol:
Färdiga mixen är grym. Jag vet inte vad jag ska säga, men kan rada upp massa saker. MEn väljer att bara nämna gura-spelet och sång/stämmor.
Jag laddar ner denna. Tack för det! :)
Marruschkka:
Tack DiviPer :wub:
Men det här är mer pop än rock för mig iaf. Men vaddå, inget att tvista om, det ligger i lyssnarens öron!
/Marre
bjurte:
--- Citat från: Dividend skrivet 09.09.2013, 16:54:26 ---
--- Citat från: bjurte skrivet 23.08.2013, 22:57:54 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 23.08.2013, 20:38:38 ---...
Låter jättebra. PF och 80-talshårdrock eller vad man ska spekulera i vad det är för genre.
Bra insatser av alla. Förstår att du anlitar Marre för dina låtar, bjurte! Hon har en av de bästa hårdrocksröster jag vet. Och då räknar jag in proffs också.
...
--- Slut citat ---
80-tal köper jag men Hård-rock vetefanken.. B)
För mig är det nog mer Pop från den eran typ Simple-minds och sånt..
Men Marre är lika bra för det !
Inte läst boken,men samtidigt är det ju något man växt upp med och hört delar här och där,
sett Filmerna, även om dom nu inte fölljer boken sådär jättemycket.
och Tack !
--- Slut citat ---
Äh, rock och hårdrock är typ samma sak för mig :) Medans rocknroll är Elvis och sånt. Därav jag skrev så. Idag är ju "hårdrock" typ musik där man vrålar och dubbla baskaggar :)
Jag väljer att kalla det "metal".
Det finns två Alice-spel som är väldigt bra underhållning och extremt sagolik grafik och stories. Om du spelar sånt, själv gör jag det en period per halvår (senast Alice 2), så kolla upp det. Ett tips i all välmening. Det ger kanske en extra dimension till låten för dig. :lol:
Färdiga mixen är grym. Jag vet inte vad jag ska säga, men kan rada upp massa saker. MEn väljer att bara nämna gura-spelet och sång/stämmor.
Jag laddar ner denna. Tack för det! :)
--- Slut citat ---
Danke !!
Det stavas PoP.. P.O.P.. :D
Men som du säger bra musik är bra musik,kalla det va fn.. ni vill.. B)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida