Forum > Färdiga produktioner
Vallhagen - nollsjuett
Stolle:
Låter skönt. Skulle vilja ha lite mer kompgitarrer.
Sången ligger skönt i mixen. Körerna är är snygga i refrängerna.
Hade velat att kompet (kompgitarrer och synthar) lät fetare utan att ta över från sången. Kanske väldigt okontruktiv kritik men jag skulle vilja att kompet skulle låta 'mer' eller 'större'. Kanske komprimera lite hårdare?
Trummor och bas låter bra.
Tokai:
Fan oxå, nu kom jag på vad han menar. Skönt trög man är :D.
[/quote]
Trög var namnet.
Ok...
Vad är svaret??
Kan inte få till citaten igen
Vallhagen:
--- Citat från: Stolle skrivet 04.08.2007, 00:27:29 ---Låter skönt. Skulle vilja ha lite mer kompgitarrer.
Sången ligger skönt i mixen. Körerna är är snygga i refrängerna.
Hade velat att kompet (kompgitarrer och synthar) lät fetare utan att ta över från sången. Kanske väldigt okontruktiv kritik men jag skulle vilja att kompet skulle låta 'mer' eller 'större'. Kanske komprimera lite hårdare?
Trummor och bas låter bra.
--- Slut citat ---
Tack för det Stolle:)
... inte alls okonstruktivt, snarare tvärtom:) Jag tar till mig av både antydan till beröm och förbättringsförslag.
**
Tokai: Komprimerad omskriven fritt citerad dialog mellan Vallhagen och Burnin Sven:
Brännsven: Smaken är ju som BAKEN, klöven.
Vallhagen: Ja, och HÅRIG
Brännsven: Ja fan, det räcker till att FLÄTA...
tjing hopp
/Bengan
DåligtGehör:
Ljudet lite burkigt (särskilt trummorna) men fungerar ändå med musiken. Låter lite gammal proginspelning i brist på bättre uttryck.
Charmigt, slamrigt med bra arbetande trummor, gitarrer som nog låter för mycket modern "metal eller glamrock (modernt?)" och en sång som fångar ens intresse. SKulle nog vara bra om man hörde texten tydligare.
Bra vändningar och uppbyggnad av låten.
Vallhagen:
DG! Tackar för omdömet och kreativa ideer. Jag tar till mig:)
Jag samlar intryck inför en tredje mix som jag säkert skruvat till innan årsskiftet;)
tjong
Bengan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida