Forum > Demolåtar
Gurano, Ynot & Plinka - Soft kitten
Roffe H:
Full rulle! Javisst blir det en härlig motpol. Kanske nåt mer i vänster kanal. (förslagen finns där: kör, munspel mm.)
:D Toppen-ös! :D
/Roffe H
Marsall:
Jag nämnde för hög lead..har lyssnat i lite olika lurar nu ..Det är nog bara när ynot tar i på vers? Refräng? Whalet"..som det är i mina proffslurar liiite för högt..Men det kanske drabbar hela leaden om man sänker? vet inte om whalesången e på eget spår eller tillhör vers sången i övrigt...Tycker att låten e svinbra så därav min upprepning av analys... Rock on" B)
tigersoul:
Nästan för hög lead, gränsfall.
I övrigt intressant, men väldigt rörig ljudbild, blir bråkigt för öronen. Skulle nog städa i arr'et om jag var producenten ;) Men som sagt, idéen är intressant!
Gurano:
--- Citat från: Marsall skrivet 22.08.2013, 18:40:13 ---Jag nämnde för hög lead..har lyssnat i lite olika lurar nu ..Det är nog bara när ynot tar i på vers? Refräng? Whalet"..som det är i mina proffslurar liiite för högt..Men det kanske drabbar hela leaden om man sänker? vet inte om whalesången e på eget spår eller tillhör vers sången i övrigt...Tycker att låten e svinbra så därav min upprepning av analys... Rock on" B)
--- Slut citat ---
kul att du tycker om den. sången är inte för hög i mina örom men jag ska ta en funderare på det
--- Citat från: Roffe H skrivet 22.08.2013, 18:23:37 ---Full rulle! Javisst blir det en härlig motpol. Kanske nåt mer i vänster kanal. (förslagen finns där: kör, munspel mm.)
:D Toppen-ös! :D
/Roffe H
--- Slut citat ---
jo nåt mer till vänster är nog på väg .... hoppas jag :)
--- Citat från: tigersoul skrivet 22.08.2013, 18:49:31 ---Nästan för hög lead, gränsfall.
I övrigt intressant, men väldigt rörig ljudbild, blir bråkigt för öronen. Skulle nog städa i arr'et om jag var producenten ;) Men som sagt, idéen är intressant!
--- Slut citat ---
ok sången lagom - men nästan inte :)
väldigt rörig ljudbild Nja håller inte med där, så producenter står på sig :)
/G
tigersoul:
Klart du ska stå på dig, ingen åsikt är rätt eller fel, det är bara åsikter :P
Du kan nog låta den vara den är i gränslandet bara ;) smaksaks-marginalen :P
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida