Forum > Färdiga produktioner

Plinka - Deeper / Into the woods feat Roffe H & Jocke

<< < (9/12) > >>

Eddi:
Jag tror det ska vara det här:
Bsus4addb9add12addb13 B Suspended 4th Add Flat 9th Add 12th Add Flat 13th

Kul sida för övrigt :)

Jocke:

--- Citat från: Eddi skrivet 21.08.2013, 23:57:08 ---Jag tror det ska vara det här:
Bsus4addb9add12addb13 B Suspended 4th Add Flat 9th Add 12th Add Flat 13th

Kul sida för övrigt :)

--- Slut citat ---

:lol:

Haha... har vid speciella tillfällen lirat fyrhändig gitarr tillsammans med en kompis men det vet e fasen om det räcker med 4 händer här...??? ;)

Marruschkka:
Skönt samarbete från er 3!

Snyggt jobb :D

/Marre

tigersoul:
Lovade att återkomma när jag hann lyssna på bra källa. I början känns det som sången är aningen låg men det blir bättre, vet inte om det är inbillning eller en skillnad ;)

Annars låter det bra, vet inte vad jag ska klaga på när det gäller mix, eller något annat för den delen! Kanske skulle velat höra en kör p "deeper, deeper into the woods" ev?

Jocke:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 22.08.2013, 14:06:39 ---Skönt samarbete från er 3!

Snyggt jobb :D

/Marre

--- Slut citat ---

Tack Marre! :)

--- Citat från: tigersoul skrivet 22.08.2013, 18:47:25 ---Lovade att återkomma när jag hann lyssna på bra källa. I början känns det som sången är aningen låg men det blir bättre, vet inte om det är inbillning eller en skillnad ;)

Annars låter det bra, vet inte vad jag ska klaga på när det gäller mix, eller något annat för den delen! Kanske skulle velat höra en kör p "deeper, deeper into the woods" ev?

--- Slut citat ---

Kul att du kunde ta dig tid! :)
Jo, det är lite låg nivå på sången i början och jag har jobbat på det men nu - 3 versioner senare - låter ingen av de nya mixarna lika bra som denna (fast det är ju mer jag pillat med...). Det finns en kör men det är så fullt med breda instrument att du kanske uppfattar den mest som delay och reverb.^^ Kanske borde jag vara nöjd så här långt och låta den vila lite...? Tycker att mina medkollaboratörer presterat så lysande att jag verkligen vill göra dem rättvisa. ;-)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion