Forum > Färdiga produktioner

Plinka - Deeper / Into the woods feat Roffe H & Jocke

<< < (5/12) > >>

Marsall:
Ja nu vart ett helt annan låt tycker jag!:wub: ..mumsbummlybas  :)och jag tycker att allt smälte samman bättre på köpet.. blås liksom sången ..refrängen vart RIKTIGT hitig".. + för att den mals på ordentligt ..perfekt!...
! Ja stick behövs nog inte längre... Kanoners helt enkelt..  B)

pxm:
En jättefin låt...Ett lyckat collab !!

mvh

Jocke:

--- Citat från: Roffe H skrivet 19.08.2013, 11:38:58 ---Har lyssnat igen på den nya, jag är supernöjd. Bra mixjobb och gitarr Jocke, fin sång och nya kören satt fint!  :D
/Roffe H

--- Slut citat ---

Tack Roffe! :) Vore ju trist om jag skulle göra någon av "De tre kollaboratörerna" besviken...  :rolleyes:  :P

--- Citat från: Marsall skrivet 19.08.2013, 13:07:45 ---Ja nu vart ett helt annan låt tycker jag!:wub: ..mumsbummlybas  :)och jag tycker att allt smälte samman bättre på köpet.. blås liksom sången ..refrängen vart RIKTIGT hitig".. + för att den mals på ordentligt ..perfekt!...
! Ja stick behövs nog inte längre... Kanoners helt enkelt..  B)

--- Slut citat ---

Tack Marsall! :) Ja, det var så här vi hörde den medan vi höll på och jobba så det var ju kul att det kom på plats som det skulle vara... Jag märker hur stort intryck jag tar av vad vi skriver här... som jag nämnt tidigare i tråden har jag en svaghet för bas... ;) Kul att du gillar! :)

--- Citat från: pxm skrivet 19.08.2013, 15:43:53 ---En jättefin låt...Ett lyckat collab !!

mvh

--- Slut citat ---

Tack Johan - vi har haft kul! :) Kanske låter det lite för vänt och konventionellt för din smak men då har du inte lyssnat ordentligt - det finns bla sjuor, nior, elvor och maj7...  :rolleyes:   B)

Harmonica mike:
Efter att "bara" ha gillat alstret på FB så fick jag nu möjlighet att lyssna också  :)

Grymt bra sång Carina.Snyggt uppbackad också av KR gentlemännen Jocke/Roffe.
Mixen och liret tycker jag sitter fint,det låter kalas hos mig.
Trummorna skulle kunna få några mer genomarbetade fills som Tokai var inne på.

En förlösande Carlos/djonas clon skulle göra sig på ett solo parti där mot slutet..

Låten då:Störtskön!

Hattar,njäe det börjar bli kallt på mina breddgrader så jag behåller dom på skulten.Men jag har fem ryssmössor som jag kan låna ut innan det blir vinter :D

Det här är när KR är som bäst - collab.

Mike

bjurte:
Jomenvisst, sticket känns inte lika eftersökt i denna mix.
Lite congas på vissa ställen och den svenska 'Storskogen' skulle transformeras till Amasonas urskog.
Särskilt om ni släppte i Calle på några ställen oxo.. B)
Lika skön lyssning denna gång, om inte snäppet skönare..
4 anakondor i luften..
Fantomen /t.f. urskogsinvånare.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion