Forum > Demolåtar

UPPDATERAD: FÄRDIG =) tack för input!!

<< < (4/4)

bloeas:
Så, den bidde inte så mycket längre ändå.
Förhoppningsvis bara småpill kvar som bara jag hör =)

[mp3=200,20,0,center]https://dl.dropboxusercontent.com/u/5291635/Andreas%20blom-Utkast_V05.mp3[/mp3]

--- Citat från: bjurte skrivet 18.08.2013, 16:25:54 ---Läcker produktion och kanon sound, låten funkar den oxo ! B)

--- Slut citat ---

--- Citat från: Sigmunds skrivet 18.08.2013, 16:26:47 ---Låter proffsigt ! Ingenting å si på mixen, den sitter :)

--- Slut citat ---

Tack ska ni ha!

Jocke:
Tycker du lyckats få en riktigt skön och balanserad mix! :) Kul att lyssna i lurar med delayeffekten på synten.. ;)

Bribedant:
Låter svinsnygg detta. Gillar låten också. Håller från början till slutet. Grattis till ett bra jobb.
Möjligen skulle jag vilja skala av någon db diskant på ett par ställen men det är nog min gamla öron som börjar vika ned sig. Är det AD Drums genom hela? Låter så bra om trummorna så jag blir nyfiken.

bloeas:

--- Citat från: Bribedant skrivet 19.08.2013, 02:11:25 ---Låter svinsnygg detta. Gillar låten också. Håller från början till slutet. Grattis till ett bra jobb.
Möjligen skulle jag vilja skala av någon db diskant på ett par ställen men det är nog min gamla öron som börjar vika ned sig. Är det AD Drums genom hela? Låter så bra om trummorna så jag blir nyfiken.

--- Slut citat ---

tack ska ni ha!! =)
Mycket är Addictive drums, men inte allt. Ligger några rythmloopar lågt för att få lite sväng. Sen består kicken av typ 3 lager var av en är addictive.

//Andreas

bloeas:
Nu är den färdig.

Plus att jag han göra klart en till =)

Ha en go söndag!!!

//Andreas

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion