Forum > Demolåtar

UPPDATERAD: FÄRDIG =) tack för input!!

<< < (3/4) > >>

1up:
Väldigt bra. Mysig prod och inte bara dunk utan finess. Jag tycker en sådan här låt gärna får vara 4-5 minuter så det blir lite av en resa. Släppte iväg fint andra halvan.

Går det att estimera hur mycket tid som ligger bakom?

bloeas:

--- Citat från: Jocke skrivet 17.08.2013, 12:12:02 ---Jag tycker det här låter fint! :) Slutet - ja, det är ju nästan klart... en hit på ettan efter på kick och crash med ett långt modulerat reverb. ;)

--- Slut citat ---

Jo, eller om det ska lugna ner sig en kortis, för att sedan dra igång en liten stund till

bloeas:

--- Citat från: 1up skrivet 18.08.2013, 00:39:42 ---Väldigt bra. Mysig prod och inte bara dunk utan finess. Jag tycker en sådan här låt gärna får vara 4-5 minuter så det blir lite av en resa. Släppte iväg fint andra halvan.

Går det att estimera hur mycket tid som ligger bakom?

--- Slut citat ---

Tack! Ja vi får se hur det blir. Lutar nog åt att den får en minut till som det ser ut just nu.

Tiden... Ungefär 3 månader ;)
Nä då, klart det är ett tidskrävande intresse. Men jag gjorde grundljuden i början på juni, skickade grejerna till sångaren och sen har den legat under sommaren.
När jag hade en vecka kvar på semestern och frugan börjat jobba blev det väl 4 dagar vid datorn a´6 timmar och efter det några entimmarsessioner fram till idag.

Sen vet jag inte hur det är med er, men jag tänker mycket på låten i slutskedet och funderar på hur fan jag ska knyta ihop säcken. Så om man lägger ihop den tiden blir det väl en vecka till =)

Nu har den legat still några dagar och jag har bara läst och funderat på det ni skrivit. Även fast det inte varit så mycket kritik är ni guld värda! Tack för kommentarerna!!

//Andreas

bjurte:
Läcker produktion och kanon sound, låten funkar den oxo ! B)

Sigmunds:
Låter proffsigt ! Ingenting å si på mixen, den sitter :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion