Forum > Demolåtar
Sgt.Moshpit - Förbannad (UPPDATERAD, Ny MIX/PROD)
Plinka:
--- Citat från: Eddi skrivet 15.08.2013, 01:38:47 ---Kanske DEN sista hoppas det lägg den till handlingarna och överfall oss med mellanvisor nu :D
--- Slut citat ---
Sverige- mellanmjölkens land
Freddy- mellanvisornas man
:P
egghuvud:
Ingen bas? Äsch det kommer kanske sedan. Låter mäktigt. Hade nästan önskat att det var en duett och att Jill Janus kom in på slutpartiet och talade om hur mycket hon hatade dig i gengäld med sin värsta falsettröst. :)
Jag hade nog antingen använt en gate eller försökt få ner lite av diskanten på sången för den skär lite i mina öron speciellt på inandningen.
Annars är det som vanligt tungt och coolt.
:)
Altsax:
Ser fram emot att få höra den färdig.
Jag vet att du har tillgång till en duktig mixare och mastrare som kan lägga skickliga händer på denna :wub:
Passar bra in på plattan Vredesvisor
Helt klart.
Den här typen av terapi är billigare. Den andra sortens terapi kostar ju 750kr/timme :lol:
Bra val!
Jocke:
Så detta är slutet då... :( Jag måste erkänna att jag varit road av detta projekt och känner mig lite sorgsen av att det är över... ;) Hoppas det känns bättre och att du mår bra nu!^^
--- Citat från: Altsax skrivet 15.08.2013, 10:39:46 ---Den här typen av terapi är billigare. Den andra sortens terapi kostar ju 750kr/timme :lol:
--- Slut citat ---
750kr/timmen - det var billigt :lol: Ska nog hålla mig borta från musikaffären... ;)
Girly:
...med risk för att du blir förbannad... :P
Jag tycker det är något lite lamt med din ilska...det känns tunt...något saknas...en ilsket pumpande bas? Mer skrik som komplement till growlet? :huh:
Letade upp en omtalad s.k. 'mellanvisa' och hittade din 'Tystnad'...den föll mig mer i smaken ;)
/Girly
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida