Forum > Demolåtar

Sgt.Moshpit - Förbannad (UPPDATERAD, Ny MIX/PROD)

<< < (3/7) > >>

Emulator:
Argt!

Framförallt trummor och gura runt 150 på spelaren är ju så jävla bra.

Som ovan growllyssnare skulle jag nog gilla att du skrek "dra åt helvete" eller något med vanlig avgrundsvråls/panikångest-skrik nån stans bakom i det partiet. Growlen har ju sitt uttryck, och ett klassiskt avgrundsvrål vore nog ett fint komplement.

gött var det :)

Freddy:
Uppdaterad med full prod och ny mix.

Ska svara er alla sedan, såg att jag inte gjort det!

spacetrucker:
Förbanne mig vilket ös. Jag vet inte vad som håller på att hända med mig men gillar till och med growlet :unsure:
Håller också helt med Emulator angående gitarr/trummor vid 150, super. Hela låten är perfekt

// Space

Freddy:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 28.02.2014, 11:44:43 ---Förbanne mig vilket ös. Jag vet inte vad som håller på att hända med mig men gillar till och med growlet :unsure:
Håller också helt med Emulator angående gitarr/trummor vid 150, super. Hela låten är perfekt

// Space

--- Slut citat ---

Tack Space, sjukt kul att läsa din kommentar. Du har en väldigt bra öppenhet för musik, var rädd om den ;)

mixuz:
Ah,tungt. Jevligt snygg produktion.
Jag märker att det går att uppskatta growl när man kan läsa texten.
Men det ni gjorde i 'refrängen' att en röst talade texten över growlen tyckte jag var en bra idé.

Spelar du gitarr-solot på din yngwie-strata? OT, men det där scalloped fretboard,
hur känns det att spela på det?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion