Forum > Demolåtar
Sgt.Moshpit - Förbannad (UPPDATERAD, Ny MIX/PROD)
Freddy:
En av de sista vredesvisorna, börjar bli en redig platta med många låtar nu. Men är man arg så är man :)
Som vanligt är jag intresserad av all möjlig feedback, tar med mig detta till slutproduktionen av plattan.
UPPDATERAT
Nu har vi fått ihop låten och proddat den. Mackan var här och la en skitig bas på låtarna i veckan. Vad tycks?
--- Citera ---FÖRBANNAD
Du har gått över gränsen
Du har gått för långt
Du gör mig så förbannad
För varje vingklippt slag
För varje menlös rad
För varje idiot i ledet
Jag är så jävla förbannad
Jag är så jävla sur
Du gör mig så förbannad
Så dra åt helvete nu
Du försvinn härifrån
Jag vill inte se dig
jag tål inte din exsitens
Mina ord är slut och
Mitt förtroende brutet
Du gör mig så förbannad
Jag är så jävla förbannad
Jag är så jävla sur
Du gör mig så förbannad
Så dra åt helvete nu...
--- Slut citat ---
[mp3=200,20,0,center]http://www.lindbergmusic.se/Sgt.Moshpit_-_Forbannad.mp3[/mp3]
Plinka:
Ojj, hoppas det känns bättre nu när du fått ur dig all denna vrede :P Somliga lugnar ner sig med yoga och meditation medan andra går och skriver en förbannad låt :lol:
Nä men det låter skitsnyggt producerat, och growlat, fattar inte hur det går till med growl, hur mår stämbanden? :blink:
Härligt där när musiken tar vid och bara släpper loss allting och skickar ut vreden i rymden!
Eddi:
Kanske DEN sista hoppas det lägg den till handlingarna och överfall oss med mellanvisor nu :D
Freddy:
--- Citat från: Plinka skrivet 15.08.2013, 01:19:48 ---Ojj, hoppas det känns bättre nu när du fått ur dig all denna vrede :P Somliga lugnar ner sig med yoga och meditation medan andra går och skriver en förbannad låt :lol:
Nä men det låter skitsnyggt producerat, och growlat, fattar inte hur det går till med growl, hur mår stämbanden? :blink:
Härligt där när musiken tar vid och bara släpper loss allting och skickar ut vreden i rymden!
--- Slut citat ---
Haha tack! Ja, jag har gjort några låtar i denna genre nu under de senaste året och det är förlösande!
Stämbanden är det inga problem med heller :)
--- Citat från: Eddi skrivet 15.08.2013, 01:38:47 ---Kanske DEN sista hoppas det lägg den till handlingarna och överfall oss med mellanvisor nu :D
--- Slut citat ---
Haha, ja jag har förstått att du gillar dom mer. Bra att alla kan hitta någon låt som passar kanske :) Men det behövs lite kontrast till skriket och skränet helt klart! Därför finns det mellanvisor.
pxm:
Cool låt ........
mvh
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida