Forum > Demolåtar
Gurano & Harmonica Mike - Cadillac Eldorado
Marsall:
Sitter ii en annan bil just nu...inga lurar för lyss..men återkommer worth waiting" :)
Altsax:
blues rock blues
färdig B)
Gurano:
--- Citat från: Eddi skrivet 08.08.2013, 20:57:01 --- :lol: Vilken mardröm det blev en Saab haha. Håller absolut för iPad lyssning riktigt skojig
--- Slut citat ---
:lol: Tackar
--- Citat från: Plinka skrivet 09.08.2013, 00:03:48 ---Rolig text! :lol:
Det är väl meningen att den ska vara lite bullrig antar jag? Den för tankarna till "gammal" rock ;)
--- Slut citat ---
Nu är den inte lika bullrig! Ny verre upplagd.
--- Citat från: Marsall skrivet 09.08.2013, 10:50:36 ---Sitter ii en annan bil just nu...inga lurar för lyss..men återkommer worth waiting" :)
--- Slut citat ---
Ja glöm inte att lyssna sedan :D
--- Citat från: Altsax skrivet 09.08.2013, 12:09:16 ---blues rock blues
färdig B)
--- Slut citat ---
:D
Nu har vi lagt upp en mindre basig version!
/Gurano
MaxB:
Vilken aktivitet här på kr nu efter mångas semester. Rolig låt och bra ra-ka-da-ka-sång i refrängen.
Sång i munspelsmicen tillför inget (säger jag som också sjungit så där lofi och fått på pälsen för det...) :P
Gurano:
--- Citat från: MaxB skrivet 09.08.2013, 19:22:58 ---Vilken aktivitet här på kr nu efter mångas semester. Rolig låt och bra ra-ka-da-ka-sång i refrängen.
Sång i munspelsmicen tillför inget (säger jag som också sjungit så där lofi och fått på pälsen för det...) :P
--- Slut citat ---
Det säger du bara för att du fått på pälsen :D
Nä skämt åsido- en fråga om smak - jag tycker att det tillför på ett positivt sätt - likaså HM :)
Tack för lyss å komment
/Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida