Forum > Demolåtar

Gurano & Harmonica Mike - Cadillac Eldorado

<< < (4/7) > >>

Marsall:
Rolig låt..låter som Pugh R.. :)... Är själv på sporthotel o lyssnar endast i padhögtalaren... skönt med en rolig o galen låt att lyssna till nu så här efter en dag hängandes på friidrottsarenan :)

Gurano:

--- Citat från: Marsall skrivet 09.08.2013, 21:50:28 ---Rolig låt..låter som Pugh R.. :)... Är själv på sporthotel o lyssnar endast i padhögtalaren... skönt med en rolig o galen låt att lyssna till nu så här efter en dag hängandes på friidrottsarenan :)

--- Slut citat ---
:)

Tokai:
Verserna är mer bluesiga, lite som Cornelius W, än refrängen som lite mer hippiebetonad, typ Jefferson Airplane nästan. Ganska basig bakrund på nåt sätt, t.ex virveln låter rätt så nerstämd.
Men gillar liret mycket. Kul text även om bilar är mitt minsta intresse.

Gurano:

--- Citat från: Tokai skrivet 10.08.2013, 15:30:28 ---Verserna är mer bluesiga, lite som Cornelius W, än refrängen som lite mer hippiebetonad, typ Jefferson Airplane nästan. Ganska basig bakrund på nåt sätt, t.ex virveln låter rätt så nerstämd.
Men gillar liret mycket. Kul text även om bilar är mitt minsta intresse.

--- Slut citat ---
Tack kul att du gillar - vi ska fundera på den basighet du hör. Men själva är vi nog rätt nöjda.
Jag kan inte själv mycket om bilar, men jag ser i alla falla skillnad på en Saab och Cadillac .... tror jag  :lol:

/G

bjurte:
Ingen Fåård på våran Gåård.. :D
Skojig pastisch, fast kanske inte musik som öppnar alla mina ventiler och cylindrar.. B)
Jyst lirat och sjunget...

Bosse /t.f. Bildocktor..

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion