Forum > Demolåtar
Gurano & Plinka - Caught by the wind
Gurano:
Plinka: :) jo jag ska prova en vind
Emu: tackar. Kul att du gillar på det stora hela. Tänk vad man kan uppleva en figur...me like dock. Kalldusch - du är känslig du :)
Tack för komments
Gurano
MaxB:
Gitarräkan 38-43 hör hemma i nån annan låt.
Nu är det en bra övergång till passagen som kommer vid 78.
Intressant musik med sång som förgyller - skiljer sig en del från tidigare Hillage-inspirerande repetitiva stycken.
Gurano:
--- Citat från: MaxB skrivet 06.08.2013, 10:17:04 ---Gitarräkan 38-43 hör hemma i nån annan låt.
Nu är det en bra övergång till passagen som kommer vid 78.
Intressant musik med sång som förgyller - skiljer sig en del från tidigare Hillage-inspirerande repetitiva stycken.
--- Slut citat ---
Tackar.
Jo jag vet att några tycker det. Men me like :)
tigersoul:
Virvlarna dör ut lite fort o känns lite konstiga när de leder in i andra temat, o skillnaden på vokalspåret i densamma förändringen är lite "grov". Oerhört spännande inledningen annars!!! man fastnade direkt! När tema 2 kommer känns det lite naket kanske i instrumentbädden jämfört med det organiska soundet därinnan. Slipa vidare, mycket intressant!!
Gurano:
--- Citat från: tigersoul skrivet 06.08.2013, 21:38:57 ---Virvlarna dör ut lite fort o känns lite konstiga när de leder in i andra temat, o skillnaden på vokalspåret i densamma förändringen är lite "grov". Oerhört spännande inledningen annars!!! man fastnade direkt! När tema 2 kommer känns det lite naket kanske i instrumentbädden jämfört med det organiska soundet därinnan. Slipa vidare, mycket intressant!!
--- Slut citat ---
Kul att du gillar! Ska kolla över virvlarna.
Förstår vad du menar med volymskillnaden på sången - ska kolla på det.
Nakenheten i instrumentbädden på det ställe du menar (om jag förstår rätt) tycker jag är ganska befriande och ska, enligt min smak, vara så :)
Tack för dina tankar och synpunkter. :D
/G
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida