Forum > Demolåtar
Gurano & Plinka - Caught by the wind
Dividend:
Det låter bra.
Återkommer med tankar om jag kommer på några)
MEN! [Språkpolis-mode on] Catched?? Catch är ett oregelbundet specialverb i engelskan. Caught! ska det va! Fixa snarast! ;) [Språkpolis-mode off]
Plinka:
--- Citat från: Dividend skrivet 06.08.2013, 23:04:01 ---Det låter bra.
MEN! [Språkpolis-mode on] Catched?? Catch är ett oregelbundet specialverb i engelskan. Caught! ska det va! Fixa snarast! ;) [Språkpolis-mode off]
--- Slut citat ---
Ajdå, mitt fel! Så kan vi ju inte ha det! :blink:
Gurano:
--- Citat från: Dividend skrivet 06.08.2013, 23:04:01 ---Det låter bra.
--- Slut citat ---
Tackar :)
Ja det där måste ju ändras.
--- Citat från: Plinka skrivet 06.08.2013, 23:39:54 ---Ajdå, mitt fel! Så kan vi ju inte ha det! :blink:
--- Slut citat ---
Nej så kan vi ju inte ha det ;)
/G
Harmonica mike:
Oj vilket fint collab ni fått till här!
En låt utan G krusiduller på guran är ingen riktig Gurano låt,så jag tycker gitarren sitter fint där i början.Ett litet effektivt stilbryt.Det som kommer senare är ruskigt bra och jag erkänner,jag faller som en fura för detta.
Grymt bra sång här Plinka.
Mike
Gurano:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 07.08.2013, 08:25:35 ---Oj vilket fint collab ni fått till här!
En låt utan G krusiduller på guran är ingen riktig Gurano låt,så jag tycker gitarren sitter fint där i början.Ett litet effektivt stilbryt.Det som kommer senare är ruskigt bra och jag erkänner,jag faller som en fura för detta.
Grymt bra sång här Plinka.
Mike
--- Slut citat ---
:D
Tackar
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida