Forum > Färdiga produktioner

Dividend - HONG KONG (nog klar)

<< < (3/11) > >>

Roffe H:
Så snyggt Dividend, vacker och finstämt. Vilka underbara instrument du förfogar över, så rena och kristallklara. Gillas!  :D :D
/Roffe H

Dividend:
Tack Roffe. Ewql SOGE börjar väl bli några år på nacken och kostar väl under 2-3000 idag? Det finns ännu billigare förstås.

Jag tycker inte att instrumenten (ewql) är underbar :) Men saknar annat orkesterbibliotek. (Vienna kan kosta hur mycket som helst)

Space: Att du väntar dig att det skulle vara bra, då har du inte hört en del annat jag gjort utanför stråk/orkester-världen :D Är nog dags för en bump av min deathmetal-parodi från 2005-6

Jocke: Tack! En del jobb återstår dock.

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 07.08.2013, 08:35:30 ---God morgon  :)

Jag satte på morgon kaffet och drog upp volymen ordentligt,trots denna tidiga timme..grannarna

Det fungerade fint på mig,svårt at säga vad du bör göra då du behärskar genren betydligt bättre än mig.
Jag gillade den så här,och skall avnjuta mitt kaffe till en lyssning till.Skönt att lyssna till din musik igen Per.

--- Slut citat ---

Roligt att du gillar den. Grannarna ska väl kultiveras de också :D

Dividend:
HAr fått förslag från en bekant om att sång skulle kunna bli bra. Då är det varken klassiskt eller filmmusik, utan snarare musikal? :D

NY VERRE 2!

Marruschkka:
Lyssnade på den senaste versionen:

Väldigt stilfull musik, särskilt från 5:25-6:48..sen det finstämda slutet efter det.

Spännande och sällsamt vackert med det lätt pentatoniska inslaget här :rolleyes:

/Marre

Asti:
Vemodigt och vackert! De enstaka starka stråkanslagen i styckets andra hälft
skapar en bra spänning i den annars återhållsamma musiken där. Fin dynamik.
Personligen föredrar jag dina senare kompositioner, som har ett mindre arr,
snabbare melodi och är mer pianobaserade. Dom tycker jag är fantastiskt bra!
Detta är naturligtvis bra det också, men får inte mig att gå igång på samma vis.
Tror att det beror mest på harmonierna/harmoniföljderna.
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion