Forum > Färdiga produktioner
Air- karl
MaxB:
Lyssnar nu i lurar och tycker det är superskönt skruvat. Inget att anmärka på eller att vilja förändra. Sitter som en smäck!
Jocke:
Jag gillar det du gör och detta är inget undantag - kan hålla med Tokai om mycket men samtidigt har det här soundet blivit lite av ditt signum... ;) Skulle vilja ta udden ur det vassa med en svag sänkning i höga mellanregistret 3-4kHz och kanske en lätt rördist för att värma lite i den kyliga sommarnatten... ^^
Eddi:
Äntligen fick jag höra hela låten WiFi:en på det turkiska hotellet var mer än stapplande - om-mixad nu också - jag tycker den håller hög Karl-klass - jag känner igen nedgången men tror att det är från Karl himself i en tidigare låt.
Bra :D
tigersoul:
Jag blir så förbannad när folk laddar upp låtar som är så bra ihopsnickrade att jag trots moget lyssnade inte kan komma på ett dyft att klaga på, vad f-n ska jag skriva? Det är bra, typ :P :wub: :wub: :wub:
Skämt o sidor, intressanta körstämmor "something something something", bra harmonier, mixen sitter som fastgjuten, kanske kaaaanske sången skulle upp en halv db i mina lurar som inte är pro där jag sitter så ta det för vad det är.
Annars, kanon, kalas, love it! :wub:
equality:
King Karl is back! Storartat! Väven med something-kören och halvtonsnedgången på andragitarren är sååå snygg. Något break innan det långa outrot KANSKE men stor musik ändå.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida