Forum > Demolåtar

Jockepocke & Roffepoffe - Picking up the pieces

<< < (5/5)

Plinka:
Ett väldigt vackert och behagligt stycke ni har fått ihop!
Saxen låter hundra gånger mer nice än min tygsax vid tillskärningsbordet i syateljén, och eran skiva skulle vara fin att lyssna på just när jag står där och jobbar, kommer jag just att tänka på  ;)

Jocke:

--- Citat från: Altsax skrivet 11.07.2013, 12:50:59 ---synpunkt

syn t hare fattade jag men syn punk thare, hur låter det, Rebellisk Rockhare?

Jo, punkhare, har ju, många kedjor i sin klädstil, så kallade side-chains  :D

Kanske börjar jag fatta hur det hänger ihop  :lol:

:wub:

--- Slut citat ---

Du är då för rolig!  :lol: Kan man få en utveckling av kontrapunkt vs syntpunkt också!  B)

--- Citat från: pxm skrivet 11.07.2013, 20:47:15 ---Det här är intressant och låter väldigt bra. Ni båda fortsätter att imponera.
vilken skön och "rätt"ljudbild ni hittat tillden här kompositionen....
Mycket fina och häftiga solon.....Alla instrument gör sitt väl avvägt....
Det här är verkligen skönt....
F_n vilken bra komposition.
Glad att jag inte missade denna !!!!

mvh

--- Slut citat ---

Tack pxm!  :wub: Nu blir man ju nästan generad igen men är väldigt glad att du gillar låten! :) "Poffe och Pocke" har jäkligt kul när vi gör musik ihop och det är otroligt roligt att det går fram! :)

--- Citat från: Plinka skrivet 11.07.2013, 23:29:31 ---Ett väldigt vackert och behagligt stycke ni har fått ihop!
Saxen låter hundra gånger mer nice än min tygsax vid tillskärningsbordet i syateljén, och eran skiva skulle vara fin att lyssna på just när jag står där och jobbar, kommer jag just att tänka på  ;)

--- Slut citat ---

Tack Plinka! :) Härligt att vi kan göra jobbet lite behagligare!  ;) Du kanske kan lira på din sax i den förestående festivalen?^^

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion