Forum > Färdiga produktioner

Tokai - Simsalabim!

<< < (7/9) > >>

Tokai:

--- Citat från: MaxB skrivet 01.07.2013, 16:48:46 ---Tokai, jag pratade inte om duett med dig!  B)
Mina duetter ska vara med Annique, ingen annan.  :wub:

--- Slut citat ---

Jag tänkte väl det

Roffe H:
Fantasifult och helt ok komp tycker jag...musiken är jätteschyst. Du är bara bra!  :D
/Roffe H

Tokai:

--- Citat från: Roffe H skrivet 04.07.2013, 00:28:13 ---Fantasifult och helt ok komp tycker jag...musiken är jätteschyst. Du är bara bra!  :D
/Roffe H

--- Slut citat ---

Tack ska du ha Roffe!

Asti:
Känns som att ljudbilden är bättre nu - inte så dov. Sången har rätt nivå i lurar.
Låten är annorlunda och sätter sig. Gillar den skarpt efter att ha lyssnat ytterligare några gånger.
Arret känns väldigt genomtänkt och genomarbetat. Här finns inga överflödiga instrument eller stämmor.
Funderade på om möjligen stråkarna i slutdelen är lite för starka...?
Du ska inte byta ut din sång - det här är ju en typisk Tokai-låt!
/Asti

Tokai:

--- Citat från: Asti skrivet 04.07.2013, 13:43:46 ---Känns som att ljudbilden är bättre nu - inte så dov. Sången har rätt nivå i lurar.
Låten är annorlunda och sätter sig. Gillar den skarpt efter att ha lyssnat ytterligare några gånger.
Arret känns väldigt genomtänkt och genomarbetat. Här finns inga överflödiga instrument eller stämmor.
Funderade på om möjligen stråkarna i slutdelen är lite för starka...?
Du ska inte byta ut din sång - det här är ju en typisk Tokai-låt!
/Asti

--- Slut citat ---

Tack Peter. Ja, det är rätt så färdig nu. Minns att jag drog upp stråkarna lite sist, får kolla upp det.
Nästa låt blir nog inte så Tokaisk, snarare lutar den mer åt bli lite Astisk... - bortsett från sången då  :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion