Forum > Färdiga produktioner
Frasseman - Katie
MaxB:
Skönt här med. Du ska ha mindre reverb generellt, tycker jag. Din röst gör sig bra nära, så där bör du arbeta bort reverb-längtan.
Pianot har också för mycket reverb. Det gör att det inte låter så tajt som det borde. Sanna mina ord! :P
Frasseman:
Tack Max, ja du är inte den första som påpekar min reverbfixering :) så det är säkert riktigt, jag ska ta till mig det och dra ned på det hela för det är ju egentligen positivt att det funkar bra "i sig" utan att dra på effekterna för mycket.
MaxB:
--- Citat från: Frasseman skrivet 28.06.2013, 14:43:47 ---Tack Max, ja du är inte den första som påpekar min reverbfixering :) så det är säkert riktigt, jag ska ta till mig det och dra ned på det hela för det är ju egentligen positivt att det funkar bra "i sig" utan att dra på effekterna för mycket.
--- Slut citat ---
Det finns en kille här på kontrollrummet som hade Eko som sitt nick, innan han tog sitt förnuft till fånga -> minskade ordentligt på reverbet och bytte nickname från Eko till något mer passande. Du kan också! :lol:
Frasseman:
Japp, ExtraDry blir mitt nästa nick :D
Henric:
--- Citat från: Jocke skrivet 28.06.2013, 14:06:31 ---Denna va?
Den funkar ju för ett lite större format också! :) Tycker det låter lite Bryan Adams om dig här... Fast jag skulle vilja ha det ändå lite rockigare och skitigare... :rolleyes: :)
Färdig? Det blir man inte... :lol:
--- Slut citat ---
-När man är färdig är det dags att lägga av! :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida