Forum > Färdiga produktioner

Plinka + Tanja, Katarina & gitarrist: Kissing Another Frog -FILM

<< < (9/17) > >>

Marsall:
Nu rockar stråkarna fett ..gitarrpartiet blev än bättre tillsammans nu...sånginsatser kalasbra! :)

Gurano:
oxå lugn fint å riktigt bra :)
/G

Plinka:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 05.08.2013, 20:12:56 ---Verkligt skön låt, på alla sätt :D Lyssnade på denna tidigare men kom mig inte för att skriva... Gillar stråkarna. Jag hade kanske panorerat sångspåren en aning närmare mitten. I synnerhet i första versan. Men det är ju bara jag. Nånting här som får mig att tänka på Sam Brown  :wub:

// Space

--- Slut citat ---

Tackar! Menar körens sångspår på refrängen? För de är utspridda ända ut ja... oki, verkar som att jag kan behöva kolla lite på det...tack för lyssning och kommentar  :)

--- Citat från: Jocke skrivet 05.08.2013, 22:18:13 ---Underbart!  :wub:

Befarade ett ögonblick att du skrotat "stråkfrossan" men blev lugn igen rätt kvickt! ;) "Anonyma gitarrister"? Verkar vara ett gäng jag skulle gilla att hänga med... :lol: Tycker det känns lite bekant.^^ Håller med Space om sången och det känns lite dovt och kofta första rundan med kör - annars reagerade inte "Gnäll-Jocke" på något mer än att det är riktigt bra! :)

--- Slut citat ---
Nä, lite stråkfrossa var jag allt tvungen att ha kvar, även om den kommer in senare nu, då jag fick vika mig för grupptrycket  :P Ja, jag tror det går bra att ansluta sig till "anonyma gitarrister", de har visst fina och givande möten tillsammans varje torsdag... :rolleyes:
Ah, ska ta mig en extra titt på kören då, tackar för lyssning och kommentar, snälla gnäll-jocke! :D

--- Citat från: Marsall skrivet 05.08.2013, 22:30:19 ---Nu rockar stråkarna fett ..gitarrpartiet blev än bättre tillsammans nu...sånginsatser kalasbra! :)

--- Slut citat ---
Gott det! Ja, tycker också att det smälter ihop bättre nu i denna mixen och bättre dynamik, och sången bra -härligt att höra! Tack för lyssning och fin kommentar :D

--- Citat från: Gurano skrivet 06.08.2013, 00:04:41 ---oxå lugn fint å riktigt bra :)
/G

--- Slut citat ---
Gurano, det tackar vi för!

MaxB:
Mycket är skrivet efter min senaste lyssning men jag hinner inte läsa allt.
Mycket är gjort med låten sen senast också. Det låter härligt drömskt.
Vem spelar sologitarren? Det är också skönt!
Underbart mystical!

Plinka:
Nu har jag panorerat kören mer mot mitten, samt justerat eq på densamma. Det blev faktiskt bättre som ni sa, Jocke och Space!

--- Citat från: MaxB skrivet 06.08.2013, 10:11:29 ---Mycket är skrivet efter min senaste lyssning men jag hinner inte läsa allt.
Mycket är gjort med låten sen senast också. Det låter härligt drömskt.
Vem spelar sologitarren? Det är också skönt!
Underbart mystical!

--- Slut citat ---
Tack för det, "härligt drömskt" är jag väldigt nöjd med! Gitarristen har bett att få vara anonym, men är mycket glad över hans insats! :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion