Forum > Färdiga produktioner

Plinka + Tanja, Katarina & gitarrist: Kissing Another Frog -FILM

<< < (10/17) > >>

Emulator:
Riktigt skön lyssning. Det vore så grymt att göra en riktig bombastisk crossover mellan människa och maskin av denna. Boom krasch och malande synthar :D

...men den funkar ju såklart som den är. Snyggt! Möjglien kunde man kanske tänka sig att få upp dina körtjejer lite i volym så det hörs att det är flera.

riktigt trevlig lyssning! bra!

zorrow:
Vackert och stämningsfullt! Har inte hört de tidigare versionerna men denna låter klar i mina öron. Allt låter kanon! :D

bjurte:
Suggestiv och skön lyssning, lite folkmusik från både när och fjärran i ett skönt arr.
Läckert och trollskt...

Harmonica mike:
Jaa vad snyggt det blev.

Gitarren lyfte det hela ett snäpp till,men varför denna blyghet från gitarristen?

Spänningen stiger,vem är det?  :D

Strunt i det,jag skojar lite,

Ursnyggt jobbat,en underbar lyssning detta!

Mike

Plinka:

--- Citat från: Emulator skrivet 07.08.2013, 00:02:43 ---Riktigt skön lyssning. Det vore så grymt att göra en riktig bombastisk crossover mellan människa och maskin av denna. Boom krasch och malande synthar :D

...men den funkar ju såklart som den är. Snyggt! Möjglien kunde man kanske tänka sig att få upp dina körtjejer lite i volym så det hörs att det är flera.

riktigt trevlig lyssning! bra!

--- Slut citat ---
Tack för det! Jaa, intressant idé där, men det får nog bli i ett nytt projekt i så fall -"Kissing Anuther Frog Part II", den hade nog du fått till bättre än jag! Oki, jag kanske ta en sista slutgiltig titt på körvolymen då  ;)

--- Citat från: zorrow skrivet 07.08.2013, 00:42:20 ---Vackert och stämningsfullt! Har inte hört de tidigare versionerna men denna låter klar i mina öron. Allt låter kanon! :D

--- Slut citat ---
Tackar! Glad att höra, ja kanske den börjar närma sig "Färdig"!

--- Citat från: bjurte skrivet 07.08.2013, 09:35:00 ---Suggestiv och skön lyssning, lite folkmusik från både när och fjärran i ett skönt arr.
Läckert och trollskt...

--- Slut citat ---
Tackar! Älskar din tolkning/association, är väldigt glad om jag lyckas få lyssnaren just dit  ;)

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 07.08.2013, 09:41:25 ---Jaa vad snyggt det blev.

Gitarren lyfte det hela ett snäpp till,men varför denna blyghet från gitarristen?

Spänningen stiger,vem är det?  :D

Strunt i det,jag skojar lite,

Ursnyggt jobbat,en underbar lyssning detta!

Mike

--- Slut citat ---
Tack så väldans Mike! Ja, men det kanske gör musiken än mer mystisk med en mystisk gitarrist!  ;)  :D
Men, håller med, han lyfter musiken ett snäpp till! :wub:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion