Forum > Demolåtar
Jocke & Roffe - Det blir som det blir... med samma text men ny mix.
Eddi:
Med ny text och lite lugnare mix och ball förlängning blev det mums det här.
Snyggt jobbat boys :D
Roffe H:
Thanks Eddi! Jocke fixar alltid till nåt lite extra, så där bara. :D Roligt att inte alla är ute i det fina vädret. :lol:
/Roffe
Marsall:
Bättre o bättre :)..Vill ni utveckla mer?..Så varför inte En prat/berättar sångstump i andra saxslingansolot?..och avsluta med sången hela vägen till mål Summan av kardemumman mer sång :)
Jocke:
--- Citat från: Eddi skrivet 18.06.2013, 16:32:36 ---Med ny text och lite lugnare mix och ball förlängning blev det mums det här.
Snyggt jobbat boys :D
--- Slut citat ---
Tack Eddi! :)
--- Citat från: Marsall skrivet 18.06.2013, 18:05:46 ---Bättre o bättre :)..Vill ni utveckla mer?..Så varför inte En prat/berättar sångstump i andra saxslingansolot?..och avsluta med sången hela vägen till mål Summan av kardemumman mer sång :)
--- Slut citat ---
Ibland undrar jag om det är en gåva eller en förbannelse att se möjligheter... :rolleyes: Visst finns det mer man kan göra och det är ingen dum idé alls. :) Men, någonstans får man försöka sätta punkt för att någonsin komma till nästa låt.^^ Medan vi jobbade med den här låten gladdes vi åt att det gick snabbt och smidigt. I samband med det berättade jag för Roffe att jag nog har en lite manisk ådra för en gång höll jag på nära nog tre månader med en låt... :huh: Tack för tips! B)
--- Citat från: Roffe H skrivet 18.06.2013, 15:47:59 ---Javisst, det blev en annan text till slut, lite mer åt det amorösa hållet. Det första försöket till en text var väl mer ett utkast för att få det att låta samtidigt som jag försökte skriva nåt skämtsamt till Jockes roliga låtnamn, "Det blir som det blir". Lite finns emellertid kvar i den nya texten, som jag hoppas håller måttet. :)
Alltid lika roligt att bli tillfrågad och att få vara med Jocke. Du har gjort ett fint jobb. :D
/Roffe H
--- Slut citat ---
Visst håller den måttet - det har blivit hits av mindre! ;) Det är alltid kul att lira med dig och jag har dig att tacka för att det alls blev "låt" av det här! :)
Harmonica mike:
Då skall vi se boys..
Jag efterlyste ju mer text med al-var och ser att jag blev bönhörd - snyggt.
Kanon fin ljudbild,faen jag diggar ju det här :D
Få se då,ett drag i luften tidigare med beteckning på drag som i sväng..Message understood..
Då kör vi en spinnare nu då med fem skedar.
Fiska på :)
Mike
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida