Forum > Demolåtar

Jocke & Roffe - Det blir som det blir... med samma text men ny mix.

<< < (11/13) > >>

Marruschkka:
Skönt sväng från er grabs :D

Gillar den tillbakalutade "Svante-rösten", du har för skön pipa Roffe!

Ljudbilden är snygg men min enda invändning är att baskaggen slår igenom den, jag skulle dra ner den lite.

Skönt detta :rolleyes:

/Marre

Asti:
Låter riktigt fint nu med skön "Svante"-sång!  :)
Tycker nog att sången kunde höjas upp ett litet snäpp...
/Asti

Jocke:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 19.06.2013, 09:22:47 ---Då skall vi se boys..

Jag efterlyste ju mer text med al-var och ser att jag blev bönhörd - snyggt.

Kanon fin ljudbild,faen jag diggar ju det här  :D

Få se då,ett drag i luften tidigare med beteckning på drag som i sväng..Message understood..

Då kör vi en spinnare nu då med fem skedar.

Fiska på  :)

Mike

--- Slut citat ---

Roligt att du gillar - tack! :)

--- Citat från: Marruschkka skrivet 19.06.2013, 19:13:10 ---Skönt sväng från er grabs :D

Gillar den tillbakalutade "Svante-rösten", du har för skön pipa Roffe!

Ljudbilden är snygg men min enda invändning är att baskaggen slår igenom den, jag skulle dra ner den lite.

Skönt detta :rolleyes:

/Marre

--- Slut citat ---

Vi kanske får ta en avslutande mix för att runda av och justera lite... tack Marre! :)

--- Citat från: Asti skrivet 19.06.2013, 19:51:28 ---Låter riktigt fint nu med skön "Svante"-sång!  :)
Tycker nog att sången kunde höjas upp ett litet snäpp...
/Asti

--- Slut citat ---

Visst gör han det bra! :) Får nog som sagt kika lite till på mixen - hoppas på regn hela sommaren så det bli av! ^^

Plinka:
Lite fattig text kanske :P men det gör inget, för den här svänger ju bara helskönt! Både snyggt arrat och sjunget  :)

Jocke:

--- Citat från: Plinka skrivet 23.06.2013, 01:01:46 ---Lite fattig text kanske :P men det gör inget, för den här svänger ju bara helskönt! Både snyggt arrat och sjunget  :)

--- Slut citat ---

Tack... vi gör så gott vi kan och så blir det som det blir...  ;)  Det är ingen lätt match att skriva meningsfulla texter. Jag har försökt men det tar evigheter och jag har väl inte den där rätt dramatiska ådran för att framföra dem uttrycksfullt...^^

Min plan för dagen var att på förekommen anledning skära lite i basen och lyfta fram Roffe lite mer... Efter att någon uppdatering startat om datorn en gång och sedan en gång till vid ett kort strömavbrott har jag nog varit och skruvat på lite för många ställen...  :rolleyes:  :wacko: Nåja, så här blev det:

[mp3=200,20,0,center]http://privat.infocenter.org/jocke134/musik/Det%20blir%20som%20det%20blir%20en%20g%C3%A5ng%20till.mp3[/mp3]

.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion