Forum > Demolåtar
Jocke & Roffe - Det blir som det blir... med samma text men ny mix.
Jocke:
--- Citat från: Girly skrivet 11.06.2013, 11:28:49 ---Skönt sväng...man kan liksom inte låta bli att gunga med B)
Lite textjobb bara så blir det topp! :)
/Girly
--- Slut citat ---
Tack! :) Blir glad för att det är medryckande redan - vi har ärligt talat inte lagt så mycket tid på det här ännu - det kanske är det som gör det? ;)
--- Citat från: Hedblom skrivet 11.06.2013, 11:38:58 ---Börjar bli riktigt bra, men det var något konstigt med texten ;)
Skulle ta i lite mer på sången också när ni spelar in riktiga texten, kanske inte volym men attityd. lyssnar med iphonen nu så det är väl inte bästa ljudkällan heller. Det tror jag skulle bli bra :)
--- Slut citat ---
Kul att du gillar - tack! :) Texten ja - den blev som den blev - den med! :lol: Vi får se om inte några dagar i hängmattan hjälper till att räta ut frågetecknen? B)
Dividend:
Trevligt och inte alls illa. Kan tycka mixen sitter illa på en snabblyssning, nog verbmässigt mellan saxen och resten (?) eller nåt annat. Men du kanske inte vill ha live-feeling :)
Sången ska nog inte vara så nära heller (?), kan jag tycka.
Annars en trevlig låt.
Jocke:
--- Citat från: Dividend skrivet 13.06.2013, 20:48:00 ---Trevligt och inte alls illa. Kan tycka mixen sitter illa på en snabblyssning, nog verbmässigt mellan saxen och resten (?) eller nåt annat. Men du kanske inte vill ha live-feeling :)
Sången ska nog inte vara så nära heller (?), kan jag tycka.
Annars en trevlig låt.
--- Slut citat ---
Tack för lyssning! :) Så här långt kom den alltså på varsin eftermiddag... tycker nog vi kan vara nöjda så långt! ;) Nu hoppas jag på mycket regn i sommar så jag hinner mixa klart! :rolleyes: :lol: Så, det kommer fler versioner där vi verkligen kan ha glädje av era öron! :) Ha det så skönt i regnet så länge! :rolleyes:
1up:
Urskön kvällslåt. Sögs in i den djupare och djupare allt eftersom.
Finns själ och hantverk nedlagt. Glad att få lyssna till den.
Jocke:
--- Citat från: 1up skrivet 13.06.2013, 23:17:11 ---Urskön kvällslåt. Sögs in i den djupare och djupare allt eftersom.
Finns själ och hantverk nedlagt. Glad att få lyssna till den.
--- Slut citat ---
Va roligt att du gillat den - tack! :) Hoppas vi kan behålla den goa känslan när vi mixar på allvar! ;-)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida