Forum > Demolåtar

Hmike,Carina,Kristin - Fågeln

<< < (10/15) > >>

Plinka:
Kul att höra hur låten växer och hur härligt du tar ut svängarna i sången! Kan också tänka mig en kör på på slutet...blir spännande att se var det slutar  :)

Harmonica mike:
Lite midsommar kommentarer,nice :)

Peter:
Tack Peter.Ja pianot slår lite hårt i basen.Min amatör mastring förmodligen orsaken..Då jag har allt på plats så överlåter jag det till nån som kan det.
Aaa kör,jag skall kolla på det..Jag vet ju inte hur guran kommer att låta så jag inväntar den först sedan får vi se..

Plinka:
Tack Plinka.Ja jag använder en större del av mitt register i denna,kul att du gillar det.En elgitarr skall dit,sedan kanske jag testar Aaa kören men då med kvinnlig röst - hakar du på om jag bestämmer mig för det?

##############################
Tack för kommentarerna.Nu är denna snart i hamn..Det kanske kommer in en outsider också  :wub: Vi får se om det..

Mike

Sigmunds:
Blir jättebra dette, ser frem mot slutversjonen. Håper ikke du legger på for mye mellom versene, liker at det er enkelt/tomt. Pausene bygger opp om låten..
Her kommer 6 av 6 Norska oljetunnor at skickas norrut  :)

pxm:
Fin låt ,HM !!!!
Du gör fina insatser på instrumenten och sjunger bra......

mvh

Harmonica mike:
Fågeln flyger vidare..

Sigmunds:
Oljan,perfekt.Behöver byta i min fyrhjulsdrivna kärra :) Jo,jag håller med,pauserna bygger upp.En elgura sparsamt lirad med mycke feeling tror jag blir rätt.Sedan så har jag två saker till på G men det blir sparsamt för att inte förstöra stämningen i låten.

pxm:
Tack Johan.

####################

Tack för kommentarerna boys.Inväntar lite grejer på denna..

Mike

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion