Forum > Demolåtar

Hmike,Carina,Kristin - Fågeln

<< < (5/15) > >>

Eddi:
Hörde jag just din röst på reklam för Xperia Micke?

Harmonica mike:
Henric:
Thanx man.Ibland måste man bara få ur sig tankar/musik.Och att man har inspelningsmöjligheter,är ju en fördel.
Skall försöka förvalta denna.Jag har all text nu och skall bara finlira lite till..

Eddi:
Var hörde du det? Inget som jag vet om men dom kan ju ha genat över nån låt - Sony är STORT
Man kan ju alltid hoppas att det blir nån stimkrona  :lol:
Men som sagt,inget jag vet om.

Mike

equality:
Innerligt och känslofyllt. Mycket fint HM. Känns som väl mycket i nedre mellanregistret. Får ingen klarhet här. Kanske hålla isär frekvenser här utan att tappa mäktigheten?

Wernborg:
Fin låt.

Lite arrsynpunkter. Tycker att det är alldeles för lite sång innan det blir ett långt mellanspel igen. Första versen kunde gott vara dubbelt så lång.
Tycker du gott kan testa bluesa mindre som någon var inne på. Mindre vibrato och tydligare melodi. Tycker det blir så sårbart vackert när du sjunger mjukt och i ett högre register, det borde du utforska mer. Låter snyggt i denna låt på de ställen du gör så.

Bra. Ser fram emot fortsättningen.

Plinka:
Otroligt vackert och känslosamt sjunget till en mycket vacker text  :wub: Ljuder är lite "dovt", framför allt sången, men det har du visst redan de andra skrivet, och den är ju inte färdig, så det fixar du väl till efterhand  ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion