Forum > Färdiga produktioner
Asti & Plinka - Who am I (klar)
MaxB:
Som ni yttrycker er ska jag inte gå över till annan lyssning. Jag tycker det låter väldigt bra i mormors transistorapparat (laptopens högtalare på låg volym).
Gillar hela det här återhållna kontrollerade och det är skön stämsång i en fin melodi.
Jocke:
Jag tycker också det låter helt ok! :) Minns inte om det är 7 eller 11 mixpunkter med EQ (redan i Win XP) innan man kommer till hörlursuttaget... Om du vill ha den här basen tror jag att du ska leta reda på knorr-frekvensen och skuva upp den några dB för att sedan dra ner hela basen så det bli lagom. Snyggt plockat och sjunget! ;-)
Altsax:
Låter underbart!
Vilken typ av kritik är du ute efter? Är den en singel som ska pusha en platta (hur låter resten) Är den ett mellanspår? Är du ute efter radiotid?
Är den ett mellanspår är den klar
Ska den vara en singel så måste vi kavla upp ärmarna för en hel del arbete återstår.
/Josef
Harmonica mike:
Fin låt Peter.
Jag tycker att sången ligger för högt i volym.Du kan ju höja trummorna(utom baskaggen) ett snäpp också,fast sänker du sången så blir det ett annant ljud i skällan liksom :)
Du har den då du sänkt sången.
Mike
palm:
Snygg låt...
Följande funderingar fick jag. Producenten gillar nog inte trummisen, låter som han blivit förvisad till ett stort grannrum som ger för mkt *rum* till allt annat som är väldigt närvarande. Lite högre volym hade jag testat.
En revers på sångupplägget hade varit spännande. Dubblerad med stämmor på vers endast en röst på refräng. Lite annorlunda :-)
Detta blir bra!
/Palm
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida