Forum > Färdiga produktioner
Asti & Plinka - Who am I (klar)
Asti:
--- Citat från: Jocke skrivet 25.05.2013, 19:26:50 ---
--- Citat från: Asti skrivet 25.05.2013, 14:55:20 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 25.05.2013, 13:59:00 ---Ja, det kanske är vad som behövs? ;-) Lyssnar idag i ett par små datorhögtalare som borde haft problem med kraftig bas men det låter riktigt bra! :)
--- Slut citat ---
Kan du beskriva lite mer detaljerat hur du t.ex ställde in eq i din version?
Och ev ytterligare åtgärder...
/Asti
--- Slut citat ---
Kan fixa skärmdumpar och spara presets och skicka över på måndag när jag är hemma igen! :)
--- Slut citat ---
Vore jättebussigt!
/Asti
zzeb:
Väldigt fin låt som sjungs och spelas väldigt bra.
Lite Sting känsla i den tycker jag. Nån har säkert nämt att du kunde sjunga solo på några strofer ibland för att få mer effekt i din braiga stämsång.
Rattlesnake:
Har lyssnat på den senaste version, och tycker den låter bra, har inget att invända faktiskt.
Lyssnade av nyfikenhet på Jockes mix så jag fick höra en tidigare version, och kan bara konstatera att låten har utvecklats åt rätt håll. Den gamla basen och trummorna satt inte ihop frekvensmässigt med resten.
Asti:
--- Citat från: zzeb skrivet 26.05.2013, 00:01:44 ---Väldigt fin låt som sjungs och spelas väldigt bra.
Lite Sting känsla i den tycker jag. Nån har säkert nämt att du kunde sjunga solo på några strofer ibland för att få mer effekt i din braiga stämsång.
--- Slut citat ---
Roligt att du gillar låten!
Har testat lite att sjunga versen solo, men inte fått till något vettigt än...
Tack för din kommentar!
/Asti
Asti:
--- Citat från: Rattlesnake skrivet 26.05.2013, 00:23:47 ---Har lyssnat på den senaste version, och tycker den låter bra, har inget att invända faktiskt.
Lyssnade av nyfikenhet på Jockes mix så jag fick höra en tidigare version, och kan bara konstatera att låten har utvecklats åt rätt håll. Den gamla basen och trummorna satt inte ihop frekvensmässigt med resten.
--- Slut citat ---
Skönt att höra att du tycker så! Det var något som inte stämde med trummor och bas.
Tack för feedback!
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida