Forum > Demolåtar
Mysmorgon Slåttertrall
Altsax:
--- Citat från: MaxB skrivet 12.05.2013, 14:01:39 ---dubbelpost i exitationen...
Edit: exaltationen
Nu är det dags att sladda ridvolten och laga de delar av staketet som gått sönder under hästarnas löshoppning i förmiddags.
De älskar sysslan och blir som barn på nytt då de löshoppar...
--- Slut citat ---
Max - din länk var helt OK, jag gillade filmen, gick faktiskt till hagen och filma häst jag också :) Bra spelat och mycket förnämligt sjunget av Girly!
MaxB:
Så du har också såna dära där hemma?
Nu har jag underlåtit att vattna alla tujor bakom staketet längs vägen och inte har jag dammsugit heller. Men jag har gjort en quick'n'dirty reggae-version. Dock, som alltid, hinner jag inte fixa nå' bra. Skulle vilja fördjupa mig i hur det är smart att spela bas i reggae men det är fråga om livslångt lärande... Och snälla, säg inget dumt om digitaltrummorna, för det är jag som spelar...
[mp3=200,20,0,left]http://www.shivas.se/files/MaxB_SlattertrallReggae20130511.mp3[/mp3]
Wernborg:
Distad sax är ju helrätt! :lol:
Altsax:
--- Citat från: MaxB skrivet 12.05.2013, 21:58:18 ---Så du har också såna dära där hemma?
--- Slut citat ---
Lånar grannens, verkar billigare
Reggae - Wow, det lät verkligen härligt! Jag spelar den en gång till. Rökpaus - allihopa :lol:
Du har rätt, det känns som rätt väg att gå :P
Eddi:
:D Oj vilken massa versioner och alla är bra på sitt sätt. Är rätt säker på att Hans-Åke Gäfvert sitter och garvar i sin himmel nu.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida