Forum > Demolåtar

Mysmorgon Slåttertrall

<< < (4/4)

Jocke:

--- Citat från: MaxB skrivet 12.05.2013, 21:58:18 ---Så du har också såna dära där hemma?

Nu har jag underlåtit att vattna alla tujor bakom staketet längs vägen och inte har jag dammsugit heller. Men jag har gjort en quick'n'dirty reggae-version. Dock, som alltid, hinner jag inte fixa nå' bra. Skulle vilja fördjupa mig i hur det är smart att spela bas i reggae men det är fråga om livslångt lärande... Och snälla, säg inget dumt om digitaltrummorna, för det är jag som spelar...
[mp3=200,20,0,left]http://www.shivas.se/files/MaxB_SlattertrallReggae20130511.mp3[/mp3]

--- Slut citat ---

--- Citat från: Altsax skrivet 12.05.2013, 22:20:33 ---Reggae - Wow, det lät verkligen härligt! Jag spelar den en gång till. Rökpaus - allihopa  :lol:
Du har rätt, det känns som rätt väg att gå  :P

--- Slut citat ---

Verkar som att röka växer vilt alldeles i närheten!  :lol: Tujor... jo du! :rolleyes:

Det här kan bli en riktig kul tur när allt sitter...  :) saknar dragspel!  :(

MaxB:

--- Citat från: Jocke skrivet 13.05.2013, 11:34:55 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 12.05.2013, 21:58:18 ---Så du har också såna dära där hemma?

Nu har jag underlåtit att vattna alla tujor bakom staketet längs vägen och inte har jag dammsugit heller. Men jag har gjort en quick'n'dirty reggae-version. Dock, som alltid, hinner jag inte fixa nå' bra. Skulle vilja fördjupa mig i hur det är smart att spela bas i reggae men det är fråga om livslångt lärande... Och snälla, säg inget dumt om digitaltrummorna, för det är jag som spelar...
[mp3=200,20,0,left]http://www.shivas.se/files/MaxB_SlattertrallReggae20130511.mp3[/mp3]

--- Slut citat ---

--- Citat från: Altsax skrivet 12.05.2013, 22:20:33 ---Reggae - Wow, det lät verkligen härligt! Jag spelar den en gång till. Rökpaus - allihopa  :lol:
Du har rätt, det känns som rätt väg att gå  :P

--- Slut citat ---
Verkar som att röka växer vilt alldeles i närheten!  :lol: Tujor... jo du! :rolleyes:
Det här kan bli en riktig kul tur när allt sitter...  :) saknar dragspel!  :(

--- Slut citat ---

Ledsen men jag hinner inte raffinera mera. Reggae-idén är härmed presenterad...  B)

Roffe H:
Säger som Eddi, många versioner blev det och alla bra på sitt sätt. Undrar vad som komma skall?  :unsure:
Distad sax lär coolt.  B)
/Roffe H

SYNTH:
Men mysigt sköna var de allt gillar detta!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion