Forum > Demolåtar
Harmonica mike - Religion closin´ in
Jocke:
--- Citat från: bjurte skrivet 08.05.2013, 17:31:34 ---Skön låt!!
En tänkbar utväg är denna (Kommer på slutet ;) )
För er som är intresserade är denna USB:ad med min nya Yamaha grunkamojja !! :rolleyes:
Hmike !
Tar bort snutten så fort du 'ryter till' :o :D
[mp3=200,20,0,center]http://bjurtman.se/HMike.mp3[/mp3]
--- Slut citat ---
Riktigt nice - vilket driv det blev! :)
En grej jag skulle testat är att gå upp vid 101 där första rundan går ner vid 91... eller tvärtom då... någon som fattar hur jag menar? :wacko:
Eddi:
Jadå det sticket funkar bra jag skulle nog vilja höra 4 glidningar på slutet där mot nuvarande 2. I början upplevde jag det som att kompet kör moll på några ställen där det ska vara dur. Men du får väl ackorden sedan :lol:
bjurte:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 08.05.2013, 18:16:25 ---
För er som är intresserade är denna USB:ad med min nya Yamaha grunkamojja !! :rolleyes:
Hmike !
--- Slut citat ---
Sitter i stugan å läppjar på en single malt. Får en religiös uppenbarelse, briljant Björn. Vi kör ett collab på denna om du vill.. Jag skall bara fylla frysen med öringar först :)
Så djala bra!
Mike
--- Slut citat ---
Jo det skulle vara skoj, kul att få va lite "Fonky" ibland..
Ang. sticket är jag det på spåret, men har inte hittat hem 100%, men jag tänker till lite..
--- Citat från: Jocke skrivet 08.05.2013, 18:38:47 ---
Hmike !
--- Slut citat ---
Riktigt nice - vilket driv det blev! :)
En grej jag skulle testat är att gå upp vid 101 där första rundan går ner vid 91... eller tvärtom då... någon som fattar hur jag menar? :wacko:
--- Slut citat ---
Ehh.. :blink: där kliade sig Haren ordentligt i huvudet.. Ehh.. vaa ?? :D (Vi inte fatta)
--- Citat från: Eddi skrivet 08.05.2013, 18:45:15 ---Jadå det sticket funkar bra jag skulle nog vilja höra 4 glidningar på slutet där mot nuvarande 2. I början upplevde jag det som att kompet kör moll på några ställen där det ska vara dur. Men du får väl ackorden sedan :lol:
--- Slut citat ---
Cmoll och AssDur hela vägen, men fatta va nära AssDur är Gmoll (Lät lite som våran PXM där va ?? :rolleyes: )
Alltså sticket är uppkommet och inspelat på 5 röda.. Ska tänka till lite,men jag vet vart och hur jag ska landa i alla fall. :)
Marruschkka:
Här har ni något verkligt bra på spåret :P
Jättebra låt och gung..och din pipa här..Mike..är sååå skön!
Sen så kommer Bjurte och visar var skåpet ska stå :huh: :lol:
Spännande, måste följa denna..hinner du med öringarna nu då, när du har sånt flyt? B) ;)
/Marre
Asti:
Härligt "bluesig" låt med underbar känsla i sången (som vanligt)!
Bjurtes "funky"-gitarr är fin och idén till stick blir säkert bra!
Basen känns inte så fast och ren utan kolliderar med något i nedre mellanregistret känns det som....
Men riktigt skön låt med fint gung! Blir säkert kanon!
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida