Forum > Färdiga produktioner
Bjurte & Girly - Life goes by
MaxB:
--- Citat från: Jocke skrivet 02.05.2013, 18:25:30 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 02.05.2013, 18:08:59 ---
--- Citat från: Girly skrivet 02.05.2013, 16:44:33 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 01.05.2013, 13:03:50 ---Kom ut ur duschen och började fundera på vad det var för låt som spelade i huvudet... Nä, jag brukar inte sjunga i duschen - gjorde det inte i dag heller för det enda ljud jag kan få fram är ett litet "krax"... ;-) Så kom jag på det! :D
Det här har ni verkligen gjort skitbra och med lite handpåläggning och rätt kontakter är det banne mig radiovarning på den här - och jag menar inte P4 då...^^
--- Slut citat ---
Men va kul att vi får vara med dig lite till vardags. Bra betyg om den biter sig fast på det viset ;)
--- Slut citat ---
Nästa låttitel; - Mé Jocke i duschen! :lol:
--- Slut citat ---
Det går bra - jag har "kommit ut" nu men det går säkert att passa på vid nästa tillfälle... (framåt jul eller så...) :rolleyes: Däremot har inte rösten kommit tillbaka! :(
--- Slut citat ---
Det räcker att du skriver texten, så kan Girly sjunga!
Jocke:
--- Citat från: MaxB skrivet 02.05.2013, 21:02:11 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 01.05.2013, 13:03:50 ---Kom ut ur duschen och började fundera på vad det var för låt som spelade i huvudet... Nä, jag brukar inte sjunga i duschen - gjorde det inte i dag heller för det enda ljud jag kan få fram är ett litet "krax"... ;-) Så kom jag på det! :D
Det här har ni verkligen gjort skitbra och med lite handpåläggning och rätt kontakter är det banne mig radiovarning på den här - och jag menar inte P4 då...^^
--- Slut citat ---
Men va kul att vi får vara med dig lite till vardags. Bra betyg om den biter sig fast på det viset ;)
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Det går bra - jag har "kommit ut" nu men det går säkert att passa på vid nästa tillfälle... (framåt jul eller så...) :rolleyes: Däremot har inte rösten kommit tillbaka! :(
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Tänkte det kunde börja så här:
"Do pi de do o Do pi de do...
I´m singing in the rain..."
Tror du det kan bli nått?^^
MaxB:
--- Citat från: Jocke skrivet 02.05.2013, 23:46:44 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 02.05.2013, 21:02:11 ---
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Tänkte det kunde börja så här:
"Do pi de do o Do pi de do...
I´m singing in the rain..."
Tror du det kan bli nått?^^
--- Slut citat ---
Absolut, bara det inte tangerar något klassiskt och det här känns ju nytt... B)
Sorry för of topic-kapningen... Lämnar tillbaka nu.
zorrow:
Klar! Och ett helt unikt nytt Bjurte-sound: Dansbandshårdrockssynthsschla gersound! Tilltalar den breda massan! ;) :D
PS Jättebra låt, mix och sjunget! DS
bjurte:
Jamendåså!!
Numer ses denna som klar !!
DO THE RABBIT !! B)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida