Forum > Färdiga produktioner

Bjurte & Girly - Life goes by

<< < (12/14) > >>

bjurte:

--- Citat från: Dividend skrivet 02.05.2013, 12:27:14 ---Men det är INTE danstrummor! :D DAnstrummor är synthetiska!

Det här är rocktrummor som spelar i en danslåt (och bra gör de det också)

--- Slut citat ---

Riv inte mina illusioner nu.. :D
Syntetiskare än så här har jag aldrig varit (man får ta ett steg i taget B) )

Girly:

--- Citat från: Dividend skrivet 01.05.2013, 22:19:42 ---HAr inte läst så mycket av vad folk skriver..

Låter som en hårdrockslåt, utan guror.. Depeche gjorde mycket sånt på 80-talet. Girly sjunger jättebra.

mer maffiga synthtrummor så är du hemma

--- Slut citat ---
Va lustigt att du är den enda som drar hårdrocksreferenser... det var nämligen precis vad jag satt och tänkte när jag la sång här... om jag bara hade haft en röst som David Coverdale... då jääälar  ;)  :rolleyes:

--- Citat från: Jocke skrivet 01.05.2013, 13:03:50 ---Kom ut ur duschen och började fundera på vad det var för låt som spelade i huvudet... Nä, jag brukar inte sjunga i duschen - gjorde det inte i dag heller för det enda ljud jag kan få fram är ett litet "krax"... ;-) Så kom jag på det! :D
Det här har ni verkligen gjort skitbra och med lite handpåläggning och rätt kontakter är det banne mig radiovarning på den här - och jag menar inte P4 då...^^

--- Slut citat ---
Men va kul att vi får vara med dig lite till vardags. Bra betyg om den biter sig fast på det viset  ;)

--- Citat från: Marruschkka skrivet 01.05.2013, 18:11:49 ---Vilken skön utveckling av den här låten :wub:

Lenas röst känns så distinkt och klar med en härlig svans.

Jodå, trummorna känns klockrena här i mina öron.
Vilken disco-pärla, den här dansar jag gärna till!

Heja, jättebra collab :P

/Marre

--- Slut citat ---
Yeees Marre, shake it... eller 'do the rabbit' var'e kanske man skulle säga i den här tråden  :D
Ja visst är min svans fin  :rolleyes:  :lol:

--- Citat från: bjurte skrivet 02.05.2013, 16:13:44 ---Nu känner jag mig faktiskt klar med denna !!

--- Slut citat ---
Kanonjobbat!  :)

bjurte:

--- Citat från: cykeln skrivet 26.04.2013, 21:18:49 ---
låter som en dansbandslåt i synthkläder

--- Slut citat ---

:blink:

--- Citat från: Dividend skrivet 01.05.2013, 22:19:42 ---
Låter som en hårdrockslåt, utan guror.. Depeche gjorde mycket sånt på 80-talet. Girly sjunger jättebra.

--- Slut citat ---

:blink: :blink:

Haren är förvirrad !! :D

MaxB:

--- Citat från: Girly skrivet 02.05.2013, 16:44:33 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 01.05.2013, 13:03:50 ---Kom ut ur duschen och började fundera på vad det var för låt som spelade i huvudet... Nä, jag brukar inte sjunga i duschen - gjorde det inte i dag heller för det enda ljud jag kan få fram är ett litet "krax"... ;-) Så kom jag på det! :D
Det här har ni verkligen gjort skitbra och med lite handpåläggning och rätt kontakter är det banne mig radiovarning på den här - och jag menar inte P4 då...^^

--- Slut citat ---
Men va kul att vi får vara med dig lite till vardags. Bra betyg om den biter sig fast på det viset  ;)

--- Slut citat ---

Nästa låttitel; - Mé Jocke i duschen!  :lol:

Jocke:

--- Citat från: MaxB skrivet 02.05.2013, 18:08:59 ---
--- Citat från: Girly skrivet 02.05.2013, 16:44:33 ---

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

Nästa låttitel; - Mé Jocke i duschen!  :lol:

--- Slut citat ---

Det går bra - jag har "kommit ut" nu men det går säkert att passa på vid nästa tillfälle... (framåt jul eller så...)  :rolleyes: Däremot har inte rösten kommit tillbaka! :(

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion