Forum > Färdiga produktioner
Bjurte & Girly - Life goes by
bjurte:
--- Citat från: Girly skrivet 29.04.2013, 17:24:18 ---Tjenis! 'Miss Bunny' fastnade ute i morotslandet :P
...och under tiden har det hänt grejer... mix 5?!
Och borta är (nästan) allt härligt överdådigt rrrreeeeveeerbbbb :huh:
Närå... det är bara mitt beroende som gör sig påmint :P... låter bra det här (också) he, he ;)
Kul, nytt samarbete med Mr Hare har'e vare!
Girly
--- Slut citat ---
Förlåt mig, jag är ju oxo reverbjunkie, men dom andra lurade mig (Kanske att jag smyger in lite extra när alla gått och lagt sig. B) )
Tack för ett kul sammarbete, jag hoppas det kan bli mer, har nog en till på G, fast lite mer klassisk Pop, men i samma 'anda'. :)
Hoppas Morötterna smakade, ska helt sanningsenligt steka mig en till middag..
:D
Girly:
--- Citat från: bjurte skrivet 29.04.2013, 17:32:21 ---Förlåt mig, jag är ju oxo reverbjunkie, men dom andra lurade mig (Kanske att jag smyger in lite extra när alla gått och lagt sig. B) )
Tack för ett kul sammarbete, jag hoppas det kan bli mer, har nog en till på G, fast lite mer klassisk Pop, men i samma 'anda'. :)
Hoppas Morötterna smakade, ska helt sanningsenligt steka mig en till middag..
:D
--- Slut citat ---
Sicka typer som luras på det viset :P men he, he... i mörkret är alla harar grå... eller hur var det nu :rolleyes:
Yay... my mailbox is open :D
Bon apetit då'rå :)
bjurte:
smyg-mix!!
Dividend:
Girly har en mycket trevlig electronica/röst. Hade önskat mer synthiga trummor och en baskagge som dånar som i trance/house.
Annar en trevlig lyssning!
spacetrucker:
Jamen dehär låter ju hur bra som helst. Här på KR finns verkligen mycket som klår massor av det som spelas på radion.
Det enda JAG hade gjort hade varit att sänka på virvelns volym en liten aning.
// Space
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida