Forum > Färdiga produktioner
Bjurte & Girly - Life goes by
Jocke:
--- Citat från: bjurte skrivet 29.04.2013, 14:02:57 ---Med en Dåres frenesi och ett Abetsbi:s flit mixar jag vidare..
Lite snällare trummor och kanske att 'Filten' försvann ?? (Eller blev det bara vasst?? :o )
Men nu lovar jag, det blir paus från låten, mina stackars öron bara ringer. :wacko:
Svårt att vara Disco-stjärna! :lol:
--- Slut citat ---
Har lyssnat på den brighta nu. :)
Det är skitbra och antagligen fattar jag inte hur mycket jobb det ligger bakom men vi kan ju vara lite petnoga både du och jag på vårt eget sätt... B) När jag hör hur bra "Time just flies" låter vid 60 och "And your days" vid 90 så vill jag ju tro att det går att få allt så bra... men jag kan ha fel - det har hänt förr... ;)
bjurte:
--- Citat från: Jocke skrivet 29.04.2013, 14:27:38 ---
--- Citat från: bjurte skrivet 29.04.2013, 14:02:57 ---Med en Dåres frenesi och ett Abetsbi:s flit mixar jag vidare..
Lite snällare trummor och kanske att 'Filten' försvann ?? (Eller blev det bara vasst?? :o )
Men nu lovar jag, det blir paus från låten, mina stackars öron bara ringer. :wacko:
Svårt att vara Disco-stjärna! :lol:
--- Slut citat ---
Har lyssnat på den brighta nu. :)
Det är skitbra och antagligen fattar jag inte hur mycket jobb det ligger bakom men vi kan ju vara lite petnoga både du och jag på vårt eget sätt... B) När jag hör hur bra "Time just flies" låter vid 60 och "And your days" vid 90 så vill jag ju tro att det går att få allt så bra... men jag kan ha fel - det har hänt förr... ;)
--- Slut citat ---
Tack Jocke för ditt tålamod, ett stort stöd! ;)
Jo du har säkert rätt, om jag skulle sitta och klippa ut ord för ord , mening för mening och anpassa EQ:n för varje del,skulle jag förmodligen kunna ta det ett steg till.
Men den tiden kan och orkar jag inte lägga på varje låt ( Jag har ju ett Liv, familj, arbete oxo) :lol:
Nu blir det vila från denna ett tag.
Altsax:
Mix två är grym! Vilken skillnad!
Jag satt och funderade över om jag bara skulle ta det positiva, eller om jag skulle våga mig på lite av det jag tyckte kunde förbättras i låten också.
Och så kommer du och gör en ny mix där alla mina förbättringsförslag är med, så att jag bara har allt positivt kvar att säga :lol:
Underbar låt! Diggas!
HARE bra!
/Josef
Jocke:
--- Citat från: bjurte skrivet 29.04.2013, 14:47:11 ---( Jag har ju ett Liv, familj, arbete oxo) :lol:
--- Slut citat ---
Grattis! :unsure: :P
Girly:
Tjenis! 'Miss Bunny' fastnade ute i morotslandet :P
...och under tiden har det hänt grejer... mix 5?!
Och borta är (nästan) allt härligt överdådigt rrrreeeeveeerbbbb :huh:
Närå... det är bara mitt beroende som gör sig påmint :P... låter bra det här (också) he, he ;)
Kul, nytt samarbete med Mr Hare har'e vare!
Girly
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida