Forum > Demolåtar

pxm - "Mathilda Blues" @ Roffe-vill du lira litet sax ????

<< < (5/7) > >>

Harmonica mike:
Wow!

Vilket lyft med saxen Roffe,grymt bra.

Shit,Matilda börjar svänga nu..Jag är inne lite på Jockes linje,hammondorgel som ligger och stöter samt lite längre linjer på Saxliret.

Kul att höra hur denna landar.

Mike

Roffe H:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 25.04.2013, 07:24:11 ---Wow!

Shit,Matilda börjar svänga nu..Jag är inne lite på Jockes linje,hammondorgel som ligger och stöter samt lite längre linjer på Saxliret.

Mike

--- Slut citat ---

Roligt att du gillar mike.  :D Visst vi är också inne på att Jocke kan skapa lite mer känsla med orgel, men vad menar du med "längre linjer", hålla ut på tonerna eller...?  :wacko:
/Roffe H

Harmonica mike:

--- Citat från: Roffe H skrivet 25.04.2013, 14:03:22 ---
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 25.04.2013, 07:24:11 ---Wow!

Mike

--- Slut citat ---

Roligt att du gillar mike.  :D Visst vi är också inne på att Jocke kan skapa lite mer känsla med orgel, men vad menar du med "längre linjer", hålla ut på tonerna eller...?  :wacko:
/Roffe H

--- Slut citat ---

Förvirringen blir total då man uttrycker sig dåligt,my bad - sorry Roffe  :)

Saxliret är grymt bra och helrätt.

Jag menade att man kunde växla mellan korta och långa linjer på orgeln som ackompanjemang till saxliret,det skulle vara snyggt "tror jag"..Det blir kul att höra vad Jocke hittar på.

Mike

Jocke:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 25.04.2013, 18:50:35 ---Förvirringen blir total då man uttrycker sig dåligt,my bad - sorry Roffe  :)

Saxliret är grymt bra och helrätt.

Jag menade att man kunde växla mellan korta och långa linjer på orgeln som ackompanjemang till saxliret,det skulle vara snyggt "tror jag"..Det blir kul att höra vad Jocke hittar på.

Mike

--- Slut citat ---

Det tycker jag också ska bli kul... korta och långa toner...? Ja, det blir det väl!  :lol:

pxm:
Jocke´s filer låter TVÄRBRA,alltså !!!! :wub: :wub: :wub:
Vad glad jag blir...... :)
Både Roffe & Jocke i högform här.....

Har mixat nu, inväntar bara saxfilerna....

mvh

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion