Forum > Demolåtar
pxm - "Mathilda Blues" @ Roffe-vill du lira litet sax ????
Roffe H:
He, he, så det kan bli. :o Vi får skylla på Jocke då om det inte blir räta linjer :lol:
/Roffe H
Roffe H:
Det skall väl inte ta hel dan pxm, håller på just nu och gör det sista. :D
/Roffe H
pxm:
Måste erkänna en sak, Roffes och Jockes solon är så bra och jag har en ton som är fel i mitt....
Jag fuskade och klippte bort den nu när jag mixade...... :o
Det låter liksom litet bättre nu.....
Solot gills väl i alla fall ????? :unsure:
mvh
Jocke:
--- Citat från: pxm skrivet 25.04.2013, 19:12:57 ---Jocke´s filer låter TVÄRBRA,alltså !!!! :wub: :wub: :wub:
Vad glad jag blir...... :)
Både Roffe & Jocke i högform här.....
Har mixat nu, inväntar bara saxfilerna....
mvh
--- Slut citat ---
Va glad jag blir att du gillar mitt plink! :) Ska bli spännande att höra vad det kan bli av detta! B)
--- Citat från: Roffe H skrivet 25.04.2013, 19:13:27 ---He, he, så det kan bli. :o Vi får skylla på Jocke då om det inte blir räta linjer :lol:
/Roffe H
--- Slut citat ---
Räkna med att jag tar mig från A till B den absolut längsta vägen... :rolleyes: man får inte göra saker och ting för enkelt för sig! :o B)
--- Citat från: pxm skrivet 25.04.2013, 19:23:14 ---Måste erkänna en sak, Roffes och Jockes solon är så bra och jag har en ton som är fel i mitt....
Jag fuskade och klippte bort den nu när jag mixade...... :o
Det låter liksom litet bättre nu.....
Solot gills väl i alla fall ????? :unsure:
mvh
--- Slut citat ---
Alltså - det är väl inget fusk - så gör vi alla! ;) Jag har liksom inte mycket val - glömmer ju vad jag höll på med medan jag hämtar en kopp kaffe... :wacko:
Roffe H:
Så mycket som jag har klippt och klistrat...huva. Tur att det inte märks! :lol:
Nu är mitt saxlir hos pxm, hoppas jag inte förstör hela grejen, jag lirar hel tiden. :P
/Roffe H
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida