Forum > Demolåtar
pxm - "Mathilda Blues" @ Roffe-vill du lira litet sax ????
pxm:
:lol: :lol:
okey....
mvh
Roffe H:
--- Citat från: Jocke skrivet 24.04.2013, 21:40:07 ---
--- Citat från: pxm skrivet 24.04.2013, 21:35:23 ---Vad kul, Jocke !!!
Skickar en mp3 till din email, asap !!!!
mvh
--- Slut citat ---
Skicka gärna med sprend... den galne Eddi fyller min mailbox hela tiden! :blink: :wacko: :o :lol:
--- Slut citat ---
Det var inte "galne Roffe" den här gången i alla fall. :lol: Vad kul att du ville vara med Jocke, tjoho! :D
/Roffe H
Jocke:
--- Citat från: Roffe H skrivet 24.04.2013, 21:54:32 ---
mvh
--- Slut citat ---
Skicka gärna med sprend... den galne Eddi fyller min mailbox hela tiden! :blink: :wacko: :o :lol:
--- Slut citat ---
Det var inte "galne Roffe" den här gången i alla fall. :lol: Vad kul att du ville vara med Jocke, tjoho! :D
/Roffe H
--- Slut citat ---
Vi får väl se om jag kan åstadkomma något... Vi har ju löst det här med filer rätt elegant genom sprend och dropbox. :)
Roffe H:
Visst kommer du att åstadkomma...(du får inte bli spänd nu, inför våra förväntningar) :lol: Skämt och skidor, det ska bli jättespännande att göra "en trekants colab" (kan man säga så?) :wacko: Tror du har rätt att det behövs något som fyller ut lite av de tomrum som alltid blir i en låt. :) Welcome!
/Roffe H
Eddi:
mvh
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
:wub: Skaffa Gmail det tar fem minuter och löser allt för dej (utom att skicka sångböcker då) :lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida