Forum > Demolåtar
Roffe H - I denna ljuva sommartid (Jocke på gitarr)
Jocke:
Det är fortfarande bra... :rolleyes: Alltså - jag tycker nog att både lite bludder och stränggnissel har sin plats så det hörs att det är spelat på riktigt! ;-) Du gjorde om lite på slutet... blev det bättre? Ja, jag klagar inte - är bara lite ovan... ;)
Roffe H:
--- Citat från: Jocke skrivet 19.04.2013, 12:00:01 ---Det är fortfarande bra... :rolleyes: Alltså - jag tycker nog att både lite bludder och stränggnissel har sin plats så det hörs att det är spelat på riktigt! ;-) Du gjorde om lite på slutet... blev det bättre? Ja, jag klagar inte - är bara lite ovan... ;)
--- Slut citat ---
Jag gjorde om lite i melodin och mitt solo på de ställen jag tyckte jag sörplade lite för mycket, :lol: men inget nytt på outrot, kanske jag "fejdade" lite annorlubda, men du har rätt när det gäller lite bludder och gnissel, det ska höras att det är människor som spelar. Nu tror jag att jag är nöjd...inga mer ändringar i sikte. :)
Tack Jocke/ Roffe H
Jocke:
--- Citat från: Roffe H skrivet 19.04.2013, 12:24:20 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 19.04.2013, 12:00:01 ---Det är fortfarande bra... :rolleyes: Alltså - jag tycker nog att både lite bludder och stränggnissel har sin plats så det hörs att det är spelat på riktigt! ;-) Du gjorde om lite på slutet... blev det bättre? Ja, jag klagar inte - är bara lite ovan... ;)
--- Slut citat ---
Jag gjorde om lite i melodin och mitt solo på de ställen jag tyckte jag sörplade lite för mycket, :lol: men inget nytt på outrot, kanske jag "fejdade" lite annorlubda, men du har rätt när det gäller lite bludder och gnissel, det ska höras att det är människor som spelar. Nu tror jag att jag är nöjd...inga mer ändringar i sikte. :)
Tack Jocke/ Roffe H
--- Slut citat ---
Det var nog basen jag la märke till... ;-)
Roffe H:
--- Citat från: Jocke skrivet 19.04.2013, 12:31:59 ---
--- Citat från: Roffe H skrivet 19.04.2013, 12:24:20 ---
--- Slut citat ---
Tack Jocke/ Roffe H
--- Slut citat ---
Det var nog basen jag la märke till... ;-)
--- Slut citat ---
Har försökt att återställa den till ursrunget nu, vet inte vad jag gjorde? :unsure:
/Roffe H
Jocke:
Vi ska inte vara för petiga men jag tyckte nog den gamla var snyggare... ;-)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida