Forum > Demolåtar

Roffe H - I denna ljuva sommartid (Jocke på gitarr)

<< < (5/7) > >>

Roffe H:

--- Citat från: Dividend skrivet 18.04.2013, 23:21:45 ---Låter jättefint! Men distar inte saxen?? Elelr är det min lyssning!

Säg till om ni behöver stråk! :D

--- Slut citat ---

Hej Dividend, tack för lyssning. Ska fundera på stråkar, eller en kanske nån mer "kyrklig" orgel än den jag har?  :unsure:
Var i låten tycker du det låter som det distar, har själv inte upptäckt nåt?
/Roffe H

Jocke:

--- Citat från: Dividend skrivet 18.04.2013, 23:21:45 ---Låter jättefint! Men distar inte saxen?? Elelr är det min lyssning!

--- Slut citat ---

Jag hör inte någon dist - iaf inte som klippning. Kan det vara att Roffe sölat ner munstycket med en massa saliv eller anslagen från gitarren som ligger som dub och spelar unisont med saxen.

Roffe H:

--- Citat från: Jocke skrivet 19.04.2013, 00:27:46 ---

--- Slut citat ---

Jag hör inte någon dist - iaf inte som klippning. Kan det vara att Roffe sölat ner munstycket med en massa saliv eller anslagen från gitarren som ligger som dub och spelar unisont med saxen.

--- Slut citat ---

Är ovan med altsaxen, kan vara kondens som ligger kvar och sörplar, får kolla detta i morrn.  :unsure:
/Roffe H

cykeln:
Sådär ja, nu är basisten mer med i gänget
Kanske lite mer volym på han

Roffe H:

--- Citat från: cykeln skrivet 19.04.2013, 08:31:05 ---Sådär ja, nu är basisten mer med i gänget
Kanske lite mer volym på han

--- Slut citat ---

Basisten fick sig en omgång till...och även han som spelar sax (förhoppningsvis mindre bludder)  :P

Roffe H

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion