Forum > Demolåtar

Roffe H - I denna ljuva sommartid (Jocke på gitarr)

<< < (4/7) > >>

Roffe H:
Tack för lyssning och kommentar!  :D
cykeln: Du har nog lite rätt angående basen, den är lite väl energisk, ska kolla detta ikväll. Ska nog gå att hitta nåt lugnare.  :)
mike: Jag förstår din oro, ska försöka stoppa in nåt mer profant emellan, sen blir det nog en psalm igen.
Alla goda ting är ju tre.  :)
Roffe H

Jocke:
Tack till er som "creddat" mitt plink! :)

--- Citat från: Roffe H skrivet 18.04.2013, 01:34:37 ---Mina herrar, en mycket intressant diskussion detta. "Reverb eller inte reverb" (är är det månne Shakespeare?)  :wacko:
Men jag vill bara säga som så, trummor och bas har inget reverb alls, ytterst lite på kompgitarr och piano, thats all!  :) Roligt att slänga käft så här  mitt i natten  :D det blev det visst sent igen...natti natti!  :rolleyes:
mvh Roffe H

--- Slut citat ---

I den här kontexten får jag väl bekänna mina synder då... det var jag - förlåt! :(
Kranade jag på fjäder-reverben i rörhögen för mycket?  :rolleyes:  :huh:

Roffe H:
Tyckte också, som cykeln, att basen var lite väl energisk när jag lyssnade igen. Nu är den utbytt mot en inte fullt så ihärdig rackare, passar också bättre med lugn bas till lugn låt.  :) Det är ju det fina KR att man får de där små men betydelsefulla förslagen, som gör att man tänker till lite extra.  :)

Jocke:
Den här bassisten är coolare!  B)

Dividend:
Låter jättefint! Men distar inte saxen?? Elelr är det min lyssning!

Säg till om ni behöver stråk! :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion