Forum > Färdiga produktioner

BJURTE & ASTI - Melancholia (The Original)

<< < (13/14) > >>

bjurte:

--- Citat från: Altsax skrivet 30.04.2013, 08:44:23 ---Jag är glad att vi för någon/några månader sedan fick lyssna på pianoslingan enbart.
Jag tyckte då att den var mäktig, sen kommer du och gör nått sånt här av den.

Jag känner mig nästan så här

Wayn and Garth "We're not worthy"

Ps
Kan jag få en instrumental / delvis instrumental version? Jag vill prova saxen på den, för min egen skull.

--- Slut citat ---
Härligt med Fans.. B)
Klart du ska få en Instrumental.
Jag PM:ar dig lite senare
/Bjurte

bjurte:
Jag känner flåset i nacken av kopie invasionen...
Därav en FETE-B.U.M.P.. B)

Altsax:
Ha ha ha, mitt orginal är från 24 augusti 2012. Din kopia är från 2013-04-04.

Det är helt OK. Din blev så mycket bättre än min, jag är glad att jag kunde inspirera dig till detta storverk.  :D
(fast filmen är från 18 Maj 2011, så man kan nästan säga att jag förlorade, för jag kopierade först  :wacko: )

Bra låtar (som denna) förtjänar att ständigt bumpas!

;)

MaxB:

--- Citat från: Altsax skrivet 31.07.2013, 09:00:56 ---Ha ha ha, mitt orginal är från 24 augusti 2012. Din kopia är från 2013-04-04.

Det är helt OK. Din blev så mycket bättre än min, jag är glad att jag kunde inspirera dig till detta storverk.  :D
(fast filmen är från 18 Maj 2011, så man kan nästan säga att jag förlorade, för jag kopierade först  :wacko: )

;)

--- Slut citat ---

Jag gillade filmen. B)

Asti:

--- Citat från: MaxB skrivet 31.07.2013, 11:01:22 ---
--- Citat från: Altsax skrivet 31.07.2013, 09:00:56 ---Ha ha ha, mitt orginal är från 24 augusti 2012. Din kopia är från 2013-04-04.

;)

--- Slut citat ---

Jag gillade filmen. B)

--- Slut citat ---
[off-topic]Jag med - en av von Triers bästa tycker jag!
Vacker och gåtfull.[/off-topic]

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion